Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - مصاحبه کامل ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش که در برنامه نود 28 آبان که به طور خلاصه در برنامه پخش شد را اینجا ببینید.

به گزارش وبسایت نود، به دلیل کمبود وقت در برنامه این هفته(28 آبان) و تداخل با پخش لیگ ملت های اروپا، فرصت نشد تا مصاحبه با ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش به صورت کامل در برنامه نود پخش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصاحبه‌ها قبل از بازی با بولیوی در مرکز آمادگی تیم ملی(پک) در فضایی صمیمانه ضبط شده بود و خلاصه‌ای از آن در برنامه 28 آبان روی آنتن رفت.

9 بازیکن تیم ملی و کارلوس کی روش در این گفتگوها  مطالب جالبی را عنوان کردند. امیر عابدزاده از چالش پسر احمدرضا عابدزاده بودن گفت. میلاد محمدی درباره استوری جالبی که کریم انصاری‌فرد در روز تولدش منتشر  کرده بود توضیح داد. مجید حسینی درباره هوادار معروف تیمشان حرف زد و...

شما می‌توانید مصاحبه کامل هریک را اینجا ببینید:

مصاحبه علی قلی‌زاده با دوربین نود        (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه میلاد محمدی با دوربین نود         (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه صادق محرمی با دوربین نود       (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه سعید عزت اللهی با دوربین نود  (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه سامان قدوس با دوربین نود       (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه سردار آزمون با دوربین نود         (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه مسعود شجاعی با دوربین نود   (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه مجیدحسینی با دوربین نود        (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه امیر عابدزاده با دوربین نود         (اینجا کلیک کنید.)
مصاحبه کارلوس کی‌روش با دوربین نود  (اینجا کلیک کنید.)

 

 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی کارلوس کی روش سعید عزت اللهی مسعود شجاعی برنامه ۹۰ برنامه نود سردار آزمون میلاد محمدی صادق محرمی سامان قدوس جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!

به گزارش ورزش سه، الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در فصل جاری 2023-2024 در دیدار تشریفاتی خود مقابل الفتح در هفته بیست و نهم از استفاده از فناوری خط دروازه "چشم شاهین" در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سود برد.

دو تیم عصر جمعه به میزبانی الهلال در ورزشگاه کینگدوم آرنا در ریاض پایتخت عربستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه لوکاس زلارایان ارمنی در دقیقه 57  الفتح را پیش انداخت اما الهلال بلافاصله و با اولین حمله پس از برتری الفتح با ضربه سر بازیکن برزیلی میشل دی اولیویرا به گل تساوی رسید.

پس از گل، در مورد اینکه توپ تا چه حد از خط دروازه الفتح عبور کرده یا نه، بحث و جدل به وجود آمد، اما تکنیک چشم شاهین این بحث را در کمتر از دو ثانیه حل کرد و از طریق ساعت مچی نتیجه به داور اعلام شد: گل!

لازم به ذکر است که بارسلونا به دلیل عدم استفاده از تکنیک چشم عقاب در لیگ اسپانیا برخلاف لیگ روشن عربستان متضرر شده و به دلیل عدم احتساب گل لامین یامال به مراجع مختلف شکایت کرده است.

بارسلونا  همچنان معتقد است که "توپ در تمام محیط خود از خط دروازه عبور کرده است"، در حالی که داوران فناوری ویدیو قبل از اینکه از داور مسابقه بخواهند بازی را از سر بگیرد، تأیید کردند که "هیچ شاهدی برای اثبات این موضوع وجود ندارد".

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • سلطان آسمان ایران در خطر انقراض/ عکس
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی