Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@23:51:04 GMT

مازیار فلاحی تیتراژ سریال «مینو» را می‌خواند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۹۹۷۸

صراط:

مازیار فلاحی به عنوان خواننده تیتراژ با سریال تلویزیونی «مینو» همکاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سریال، مازیار فلاحی قطعه‌ای عاشقانه را برای تیتراژ مجموعه تلویزیونی «مینو» به کارگردانی امیرمهدی پور وزیری و تهیه‌کنندگی مهدی همایونفر می‌خواند.

سریال «مینو» به عنوان تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج  از اواسط آذر ماه هر شب از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال ۲۷ قسمتی «مینو» در بوستان ولایت، آبادان، خرمشهر، شهرک سینمایی دفاع مقدس و شهرک سینمایی غزالی تصویربرداری شده و با پایان یافتن مراحل فنی آماده نمایش از رسانه ملی است.

این سریال داستان عاشقانه‌ای است که در تابستان و پاییز  سال 59 و در روزهای آغازین جنگ تحمیلی ایران و عراق  می‌گذرد.

عباس غزالی، سیاوش طهمورث، محمود پاک‌نیت، پروانه معصومی، سلمان فرخنده، مهدیه نساج و ... از جمله بازیگران هستند که در مجموعه تلویزیونی «مینو» ایفای نقش کرده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سریال مینو شبکه یک مازیار فلاحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد

مهدی سیفی، مدیرکل نظارت سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، روز شنبه هشتم اردیبهشت گفت که «روایت این سریال از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.»

به گزارش ایرنا در مورد محتوای این سریال گفت: «بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال حشاشین، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تأیید نیست».

مجموعه ۳۰ قسمتی «حشاشین» در مورد حسن صباح و گروه او است که به عنوان فرقه‌ای از شیعیان در قرن پنجم قمری از قلعه‌های کوهستانی در شمال و غرب ایران فعالیت می‌کردند و به سوءقصدهای سیاسی خشن مشهور بودند.

دیگر خبرها

  • نقد کتاب مویه های آمو
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود