Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:05:19 GMT

وزیر انرژی روسیه: با اوپک قرارداد همکاری امضا می کنیم

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۵۵۰

وزیر انرژی روسیه: با اوپک قرارداد همکاری امضا می کنیم

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر انرژی روسیه،  الکساندر نواک اعلام کرد کشورش در نظر دارد با سازمان کشورهای صادرکننده سوخت، اوپک، قرارداد مشارکت امضا کند و قرار است این مساله در اجلاس ۶ دسامبر اوپک مورد مذاکره قرار بگیرد.

نواک گفت: شرایط اقتضا می‌کند که این قرارداد را در اوایل دسامبر امضا کنیم تا بتواند از  اول ژانویه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوپک و متحدان آن در توافق کاهش تولیدات، در نظر دارند اتحاد کنونی خود را، که از اواخر ۲۰۱۶ آغاز شد، سازمان‌دهی کرده و آن را به اتحادی دائمی تبدیل کنند.

کد خبر 4463208

منبع: مهر

کلیدواژه: الکساندر نواک اوپک روسیه غیر اوپک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگویی بیان کرد که ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین رژیم صهیونیستی علاقه‌مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

خبرگزاری ریانووستی در این باره گزارش داد که کمالوندی در گفت‌وگو با این خبرگزاری که بخشی از آن منتشر شده است، به مواضع رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفت: اسراییل به طور کلی مخالف صنعت هسته‌ای ایران است.

او همچنین به دیگر کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در ارتباط با ایران اشاره کرد و گفت: اسراییل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آن‌ها است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • تپسل و شیپور قرارداد همکاری امضا کردند
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • بررسی روند تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس در دیدار گروسی با اسلامی
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • اوکراین مدعی خسارت یک میلیارد دلاری شد
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • امیرعبداللهیان با وزیر خارجه گامبیا دیدار کرد
  • ملاقات امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالی در گامبیا