Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@02:12:49 GMT

کارآفرینی و شیرین کامی

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۰۸۳۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آقای اژدری که کارگاه  خود را در ناحیه صنعتی شهر راین از توابع شهرستان کرمان ایجاد کرده است ماهانه 30 تن "کلمپه" که شیرینی مشهور کرمانی است را به شیوه نیمه اتوماتیک تهیه و روانه بازارهای داخل و خارج از استان میکند. وی با اشاره به ایجاد 15 شغل مستقیم و 70 شغل غیر مستقیم از طریق کارگاه فعلی خود گفت درصورت حمایت دولت میتواند این ظرفیت را به دو برابر سطح فعلی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمپه از شیرینی های سنتی و مشهور کرمان است که با استفاده از آرد ، خرما ، روغن و افزودنی های مختلف تهیه میشود و علاوه بر سالم بودن ارزش غذایی بالایی دارد. گزارش آقای دهقان از کارگاه این کارآفرین کرمانی را هم ملاحظه بفرمائید :   

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان راین کارآفرینی اژدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بهترین غذا‌های درمان آلرژی‌های فصلی (فیلم) برای سلامتی خودتان، ته‌دیگ را کنار بگذارید (فیلم) چه زمانی برای رفع کمبود آهن باید مکمل مصرف کنیم؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیام توییتری وزیر سابق آموزش و پرورش به وزیر فعلی آموزش و پرورش : این صندلی ارزشش را ندارد...
  • (ویدئو) نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • بهترین خوراکی‌ها برای جایگزین کردن آن با شیرینی (فیلم)
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی