Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:53:21 GMT

نقشه‌های میلان برای خرید ابراهیموویچ نقش برآب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۲۴۲۹

نقشه‌های میلان برای خرید ابراهیموویچ نقش برآب شد

تهران- ایرنا- کار باشگاه میلان برای بازگرداندن ستاره سوئدی‌اش «زلاتان ابراهیموویچ» به سن‌سیرو گره خورده است.

به گزارش ایرنا؛ باشگاه قدیمی میلان ایتالیا درصدد است که برای پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه، مهاجم سابق خود، ابراهیموویچ را از تیم لس‌آنجلس گلکسی خریداری کند اما طبق اعلام شبکه اسکای اسپرت ایتالیا باشگاه آمریکایی قصد ندارد ستاره سوئدی خود را بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«مینو رایولا» مدیر برنامه‌های این بازیکن به تازگی با باشگاه میلان برای برگرداندن کاپیتان سابق تیم ملی سوئد به ایتالیا وارد مذاکره شده است اما ظاهراً باشگاه لس‌آنجلس گلکسی قصد ندارد به ایبرا اجازه رفتن بدهد.
یووان کروفسکی، مدیر فنی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی در این باره به شبکه اسکای اسپرت ایتالیا گفت: ابراهیموویچ هم برای تیم ما و هم برای لیگ فوتبال آمریکا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او بهترین بازیکنی است که تاکنون به لیگ آمریکا آمده است. او قاتل تیم‌های حریف است و همیشه می‌خواهد برنده باشد و گل بزند. قرارداد او با ما امسال تمام نمی‌شود و هنوز یک سال دیگر به پایان آن باقی است. ما می‌خواهیم که او در تیم‌ ما خوشحال باشد و در تلاشیم تا مطمئن شویم او به دوران بازیگری‌اش در گلکسی ادامه می‌دهد.
مدیر فنی تیم فوتبال لس آنجلس گلکسی افزود: ابراهیموویچ برای ما بازیکنی خاص و بی‌نظیر است. او با وجود سنی که دارد (37 سال) و مصدومیتی که در منچستریونایتد داشت، گل‌های زیادی زده و پاس گل‌های فراوانی داده است. بازیکن بزرگ فراوانی وجود دارند اما هیچ کدام آنها مانند ابراهیموویچ نیستند.
با اظهارات مدیر فنی تیم فوتبال لس‌آنجلس گلکسی به نظر می‌‌رسد که خوشبینانه‌ترین شانس میلان برای برگرداندن ابراهیموویچ به ایتالیا عقد قراردادی با او به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل جاری است. ابراهیمویچ سال 2010 پس از ترک بارسلونا به میلان پیوست و دو فصل برای این تیم بازی کرد.
ورزشی **9144**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سري آ ايتاليا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)

گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)

دیگر خبرها

  • وقتی «محرمانه لس‌آنجلس» بالاتر از «پدرخوانده» قرار می ‌گیرد
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • گل ژیرو به جنوا (میلان 3-2 جنوا)
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان