Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکولای ملادینوف در روند صلح خاورمیانه با هشدار درباره اینکه نوار غزه در آستانه انفجار قرار دارد، تاکید کرد که باید برای بهبود وضعیت ساکنان باریکه غزه محاصره این منطقه لغو شود.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ملادینوف هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل « ما به خاطر استفاده ارتش صهیونیستی از گلوله های جنگی برای سرکوب فلسطینیان به شدت نگرانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، وی این مطلب را در جریان ارائه گزارشی در نشست دوره ای شورای امنیت سازمان ملل در خصوص مساله فلسطین عنوان کرد.

وی از رژیم اشغالگر قدس خواست تا ترانزیت کالا به نوار غزه و تردد  افراد به این منطقه و از آن به خارج را تسهیل کند.
وی تصریح کرد :« ما  باید در راستای تضمین تداوم آتش بس در نوار غزه تلاش کنیم.»

وی خاطرنشان ساخت که برابر قوانین بین المللی شهرک های صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین غیر قانونی است.

لازم به ذکر است که از زمان آغاز تظاهرات بازگشت در نوار مرزی باریکه غزه با سرزمی های اشغالی ۱۹۴۸، ارتش صهیونیستی ۲۴۷  فلسطینی را به شهادت رسانده و هزاران تن دیگر را زخمی کرده اند. 

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) شماری از پایگاه ها و تجهیزات تجسسی نظامیان اشغالگر و نیز شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگانش تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه نظامی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به روستای میس الجبل در جنوب لبنان، رزمندگانش محل استقرار توپخانه و نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی الزاعوره در شمال فلسطین اشغالی را با شلیک ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی گسترده شد.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در چارچوب پاسخ به جنایت هولناک دشمن صهیونیستی در روستای میس و شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان لبنانی صورت می گیرد.

از سوی دیگر، اصابت یک راکت شلیک شده از طرف لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، باعث به بار آوردن خسارت مالی به این شهرک شد.

مدیر این شهرک در این باره به رسانه های صهیونیست اعلام کرد که حمله راکتی مذکور باعث به بار آوردن خسارت زیاد و تخریب چند واحد مسکونی شهرک نشینان شده است.

هواپیماهای رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات مقاومت، اطراف روستای الطیبه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

به گزارش ایمنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 750900

دیگر خبرها

  • ترکیه: اگر از جنگ کنونی غزه درس نگیریم، تکرار خواهد شد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف