Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:17:56 GMT

عراق|حکیم رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۲۷۵۴

عراق|حکیم رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی شد

عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی به عنوان رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی(الاصلاح و الاعمار) انتخاب شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، اعضای ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی را به عنوان رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی(الاصلاح و الاعمار) انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه انتخاب رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی آمده است با توجه به نیاز مبرم به شیوه سیاسی جدید و طرح اصلاح ملی فراگیر فراتر از چارچوب‌های مذهبی، دینی، قومیتی و در پاسخ به نیازهای مرحله کنونی که مستلزم در پیش گرفتن رویکرد جدید برای اداره صحنه سیاسی است، گروه‌های تشکیل دهنده ائتلاف اصلاح و سازندگی شامل : ائتلاف سائرون، ائتلاف النصر، فهرست جریان حکمت ملی، ائتلاف الوطنیه، ائتلاف القرار، فهرست الجبهه الترکمانی، نمایندگان طیف مسیحی، صابئی، ایزیدی و دیگر گروه‌ها که 132 کرسی در پارلمان دارند، و همزمان با هفته مودت و رحمت متبرک به میلاد حضرت محمد رسول اکرم صلی الله علیه و آله، شورای رهبری ائتلاف اصلاح و سازندگی اولین نشست خود را روز دوشنبه برای بررسی مسائل مندرج در دستورکار خود برگزار کرد و در این چارچوب سید عمار حکیم به عنوان رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی انتخاب شد که این تصمیم با توافق همه طرف‌ها اتخاذ شد.


انتهای پیام/

 

 

R36355/P36355/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) از اعلام کاندیدای مورد حمایت این شورا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان خبر داد. - اخبار استانها -

مجید فروردین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، بیان کرد: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا)، آقایان سید اسماعیل حسینی و ابراهیم عزیزی را دو کاندیدای مورد حمایت در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شیراز و زرقان معرفی کرده است.

وی گفت: اطلاعیه رسمی شانای کشور نیز در خصوص اعلام حمایت از این دو کاندیدا تا فراد اعلام خواهد شد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب در فارس (شانا) افزود: در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد نیز شانا هنور فرد مورد حمایت خود را اعلام نکرده و به احتمال زیاد صبح فردا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/424.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید نهال گردو اصلاح شده ضمانتی و معتبر
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران