Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوفا بر موضع خود مبنی بر عدم تشکیل سوپر لیگ پافشاری می‌کند. 

طرفداری- الکساندر سفرین، رئیس اتحایده یوفا بار دیگر تاکید کرد که ایده تشکیل سوپر لیگ اروپا محقق نخواهد شد.

به نقل از گاردین، سفرین در واکنش به ادعاهای فوتبال لیکس گفته است:

سوپر لیگ تشکیل نخواهد شد؛ این ایده در حال حاضر تخیلی یا رویایی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایده‌هایی داریم ولی تمام آنچه می‌توانم بگویم این است که مسئله ایجاد سوپر لیگ مطرح نیست. مشارکت کنونی باقی می‌ماند و همه تیم‌ها فرصتی برای رقابت کردن در هر مسابقات اروپایی را خواهند داشت.

سفرین که به زودی به همراه آندره‌آ آنیلی دیداری با کمیسر اتحادیه اروپا «تیبور ناوراسیکس» بر سر مسائل ورزشی خواهد داشت، افزود:

می‌خواهیم نشان دهیم که دید ما از آینده فوتبال یکسان است. البته کاملا مشابه نیست. ما (یوفا و ECA) مخالفت‌هایی داریم ولی به مدل ورزش اروپایی قویا باور داریم. باور داریم فوتبال اروپا تنها در صورتی می‌تواند پیشروی کند که ما متحد و همدل کنار هم بمانیم. اگر خواستار ارتقای فوتبال هستید، باید دست به دست هم بدهیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • گزینه ایده‌آل بایرن مونیخ زیر آفتاب میامی!
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • لورکوزن با رکوردشکنی تاریخی، جاودانه شد!
  • تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ