Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:21:57 GMT

کاوانی و تکذیب درگیری و اختلاف با نیمار

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۴۳۴۸

کاوانی و تکذیب درگیری و اختلاف با نیمار

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، شایعه اختلافش با نیمار را تکذیب کرد و مدعی شد که او و نیمار دوستان نزدیک و صمیمی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم اروگوئه ای به خاطر خطایی که روی نیمار در دیدار دوستانه اخیر اروگوئه – برزیل انجام داده بود، کارت زرد گرفت و پس از بازی نیز ادعاهای عجیبی راجع به او مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده ای معتقد بودند که کاوانی به خاطر اختلافات گذشته این خطا را روی نیمار انجام داده ولی ستاره اروگوئه ای این موضوع را تکذیب کرد.

 

 

 

 

او گفت:" اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهند، فوتبالی هستند ولی پس از آن ما دوست هستیم، برادر و هم تیمی هستیم. ولی در طول بازی شما می‌خواهید پیروز شوید و این طبیعی است که از تیمتان دفاع کنید. من هیچ کار اشتباهی انجام ندادم، حتی او را لمس نکردم. رفتم او را ببینم و به او بگویم که من به او ضربه نزدم، فقط همین ولی این رفتار را با دیگران نیز داشتم. لازم نیست راجع به این موضوع حرفی بزنیم. رسانه ها به اندازه کافی به آن پرداخته اند."

 

کاوانی راجع به توپ طلا گفت:" به نظرم سه یا چهار بازیکن شایسته توپ طلا هستند. رافائل واران می‌تواند یکی از آنها باشد، گریزمان و کیلیان هم خوب کار کرده اند. به نظر من یک فرانسوی باید برنده شود. بازیکنان دیگری هم هستند ولی باید فرانسوی باشد. لوکا مودریچ فصل خیلی خوبی را سپری کرده ولی واران هم چمپیونزلیگ را برده است. بله، مودریچ هم نایب قهرمان جام جهانی است ولی واران بیشتر شایسته این عنوان است."

 

پاری سن ژرمن نیمار ادینسون کاوانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد

 

به گزارش تابناک؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

دیگر خبرها

  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • رمزگشایی از علنی شدن اختلاف دولت و مجلس /آصفری: حذف قالیباف؟ بعید است /حاجی دلیگانی: تا روز آخر بر مجلس نظارت خواهیم کرد
  • واکنش کلوپ به درگیری اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد