Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@13:45:55 GMT

محسن رضایی سکوت خود را شکست

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۴۵۹۷

محسن رضایی سکوت خود را شکست

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از چندین ماه سکوت در مقابل بمباران رسانه‌ای علیه عملکرد مجمع تشخیص مصلحت نظام سکوت خود را شکست و پاسخ اتهام زنندگان به عملکرد مجمع را داد.

به گزارش شریان نیوز،دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تازه ترین پست اینستاگرام خود نوشت: مجمع شورای نگهبان دوم و سنا نیست، به جای حمله به دیگران پاسخ عملکردتان را بدهید!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اجرایی نشدن برخی سیاست‌های کلی ابلاغی در کشور گفت: «رهبر انقلاب با مشورت مجمع بیش از ٢٠ سال برای همه امور کشور سیاستگذاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر به این سیاست‌ها عمل می‌شد‌‌‌‌‌‌ مردم با مشکلات اقتصادی مواجه نمی‌شدند.
سند #اقتصاد_مقاومتی را اجرا نمی‌کنند. این روزها با مطرح شدن نظارت بر اجرای سیاست‌ها، بمباران تبلیغاتی به راه انداخته‌اند که جلوی نظارت را بگیرند و به کسی حساب پس ندهند.
در یک روز، چندین تن #طلا و در طی چندماه میلیاردها #دلار ذخایر #بانک_مرکزی را به بازارهای کاذب سوق می‌دهند و از جوابگویی فرار می‌کنند.»

برچسب هامحسن رضاییاینستاگرامسیاست‌بمبارانتبلیغاتیهبر انقلاب

منبع: شریان

کلیدواژه: محسن رضایی اینستاگرام سیاست بمباران تبلیغاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی جشنواره فیلم کوثر، علیرضا افشار رییس شورای سیاست‌گذاری پنجمین جشنواره ملی و نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر و رییس هیات امنای بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش در نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره با تاکید بر ایده‌پردازی‌ و ارایه طرح های جدید و تشکر از همکاری وزارت ارشاد، بنیاد شهید و شهرداری تهران و لزوم همراهی بخش های فرهنگی و اجتماعی برای هرچه بهتر برگزار شدن این رویداد فرهنگی‌ هنری گفت: جشنواره فیلم کوثر در پنجمین دوره برگزاری خود می‌تواند باب گفتمانی را برای پاسخگویی به مسایل زنان و طرح رویکردهای متعالی انقلاب اسلامی در زمینه زن و خانواده در جامعه ما ایجاد کند.

فرح‌ روز فاتحی رییس پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر و مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش نیز در سخنانی با تاکید بر اینکه فارغ از دقت و بررسی تکنیک‌ها، تفاوت این جشنواره با سایر جشنواره‌ها در انتخاب آثار بر مبنای پیام فیلم است، گفت: احتمال فراخوان طرح و فیلمنامه فیلم‌های کوتاه ۱۳۵ ثانیه‌ای وجود دارد. برگزاری نشست‌های موضوعی نیز در دستور کار است تا در کنار اکران فیلم های منتخب، جشنواره از پشتوانه علمی بیشتری برخوردار شود.

مدیرعامل بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش در مورد زمان و محل برگزاری این رویداد فرهنگی‌هنری اظهار کرد: این جشنواره، تیر ماه امسال در تهران برگزار می شود.

در ادامه نشست، ناصر باکیده دبیر جشنواره، غلامرضا منتظمی مدیر بخش بین‌الملل، مریم پوریامین دبیر بخش فرهنگی و چند تن از اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره به بیان دیدگاه های خود درباره برگزاری مطلوب و اثر بخش این رویداد پرداختند.

در پایان این نشست اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره متشکل از حسین قنادیان، جواد جباری، علیرضا مزینانی، فرهاد قائمیان، محمد صنعتی، انسیه شاه حسینی، نرگس معدنی پور، محمد کرم اللهی و شهره پیرانی احکام خود را دریافت کردند.

چهارمین دوره جشنواره فیلم کوثر در سال ۱۳۸۸ برگزار شد و پنجمین دوره این رخداد فرهنگی هنری که نخستین دوره بین المللی آن نیز محسوب می شود پس از ۱۵ سال با فراخوان آثار برتر در زمینه زنان ایثارگر انقلاب و جبهه مقاومت به عنوان الگوی سوم زن مسلمان، در تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 6091179 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • محسن رضایی: غرب دست از حماقت بردارد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود