Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان از مشکلات اقتصادی در جامعه سخن به میان آورد و بیان کرد: استان کرمان با مشکلات عدیده‌ای از جمله اشتغال، کم‌آبی، خشکسالی، محیط زیستی و ... دست و پنجه نرم می‌کند، لذا برای دولت هیچ فرقی نمی‌کند که منطقه‌ای سنی‌نشین یا شیعه‌نشین باشد، هدف دولت فقط گام برداشتن درست در راستای رفع این مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، "محمدجواد فدایی" صبح امروز 29 آبان‌ماه در هشتمین آئین برادری در شهرستان منوجان گفت: امیدوارم این همایش با توجه به دستورات پیامبر عظیم‌الشان راه دیگری برای وحدت بیشتر بین اهل سنت و تشیع باشد.

استاندار کرمان با اشاره به وجود مذهب تسنن در استان کرمان عنوان کرد: وجود مذاهب و اقوام در یک کشور فرصت و مزیت است، زیرا وجود فرهنگ‌ها و افکار مختلف باعث ارتقا و رشد کشور خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهل سنت، تصریح کرد: باید ما با یکدیگر همدل و همراه باشیم.

فدایی به شایسته سالاری و کارآمدی در مدیریت‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: همواره معتقدیم باید از نیروهایی که توانمند، کارا و شایسته هستند، استفاده کرد و مذهب و قومیت فرد مهم نیست اما در مقابل افراد نباید گرایش‌های گروهی، جناحی و قومی را در کار خود دخالت دهند و باید همه اقشار و اقوام ایرانی برای او یکسان باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه کرمان وحدت شیعه و سنی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در نشستی به مناسبت هفته کار و کارگر با نمایندگان تشکل‌های کارگری با ارایه گزارشی از اقدامات برای توجه به رفاه و امنیت کارگران گفت؛ کاهش طول مدت رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی، کاهش ۸درصدی حوادث منجر به فوت ناشی از کار در استان، تک رقمی شدن نرخ بیکاری دراستان به ۹ درصد از مهمترین اقدامات این اداره کل در سال گذشته بوده است.
میثم مداحی افزود: در این نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری به مشکلات کار و کارگری از جمله امنیت شغلی، مشکلات درمانی، ساماندهی اتباع بیگانه استان، ساماندهی و بیمه کارگران ساختمانی، افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم، اختصاص سختی کار، پرداختند.
در این نشست استاندار اصفهان پس از شنیدن مطالبات و دغدغه‌ها گفت: همواره کارگران در دوران پس از انقلاب نقش مهمی در استقلال و ابادانی این مرز و بوم داشتند.
سیدرضا مرتضوی افزود: اگر امروز در تولید و تامین مایحتاج اساسی مردم در کشور حرف برای گفتن داریم بخاطر تلاش‌های شبانه روزی جامعه کارگری بوده است.
وی با بیان رویکرد دولت سیزدهم در مقوله تولید و راه اندازی واحد‌های راکد متفاوت است گفت: با تلاش‌های انجام شده نزخ بیکاری از بیش از ۱۲ درصد به ۸و۶ دهم درصد رسیده است.
استاندار اصفهان با قول مساعد برای کاهش مشکلات صنف کارگری، در خصوص پیگیری مطالبات نمایندگان کارگری گفت: تلاش می‌شود تا با فعال سازی کمیسیون کارگری بخشی از این دغدغه‌ها را کاهش دهیم.
سید رضا مرتضوی، مهمترین مولفه دولت را در شرایط کنونی در همه زمینه‌ها مردم دانست و افزود: دشمن از این انسجام و وحدت هراس دارد.

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • نگاه دولت سیزدهم به کردستان یک نگاه ویژه است
  • اصفهان پرجمعیت‌ترین استان کارگری کشور
  • جابه‌جایی منطقه حاشیه‌نشین تبریز در اولویت کاری است
  • لزوم گسترش اکتشافات مس با روش‌های نوین
  • واگذاری بیش از یک هزار قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم‌
  • تسهیلگری مجوزها و زیرساخت مشوق‌ ایجاد اشتغال است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمان در پی درگذشت امام جمعه فقید بلوک جیرفت
  • ۱۰۴۵ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در بم واگذار شد
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند