Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران باید در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی آبان ماه 1397 در دوحه قطر به مصاف تیم ونزوئلا برود. این تیم با هدایت رفائل دودامل در رده بندی فدراسیون جهانی فوتبال ( فیفا ) در رده 29 قرار دارد و در بازی دوستانه قبلی خود مقابل ژاپن به تساوی یک بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم تاکنون در جام های جهانی شرکت نکرده و بهترین رتبه اش در کوپا آمه ریکا هم در سال 2011 است که مقام چهارم را بدست آورد.

یوزهای کشورمان ( لقب تیم ملی فوتبال ایران ) پیش از این با ونزوئلا دیدار کردند که تیم کشورمان با تک گل علیرضا جهانبخش ( به دلیل مصدومیت به اردوی تیم ملی فوتبال برای دیدار با ترینیداد و توباگو  و نزوئلا دعوت نشد ) به پیروزی رسید. ونزوئلا برای دیدار با ایران 3 بازیکن موثر خود به نام های خوانپی آنور(هافبک مالاگا اسپانیا) میکل ویلانوئوا (مدافع رئوس اسپانیا) و سرجیو کوردووا (مهاجم آگسبورگ آلمان) را در اختیار ندارد اما ستارگانی همچون روبرتو روسالس ( اسپانیول اسپانیا )، توماس ریتکون ( تورینو ایتالیا )، سالمون راندون ( نیوکاسل انگلیس ) و داروین ماچیس ( اودینزه ایتالیا ) اشاره کرد.

البته در فهرست ونزوئلایی ها 20 لژیونر حضور دارند و در صدد هستند تا شکست آبان ماه 1396 را جبران کنند.

برای دیدار با ایران، رفائل رومو از ویربیک بلژیک در درون دروازه قرار می گیرد. گلر 28 ساله که 11 بازی ملی دارد، سابقه بازی در تیم های اودینزه، واتفورد، آپوئل و ... دارد و از سال 2009 در تیم ونزوئلا توپ می زند.

در خط دفاعی تیم آمریکای جنوبی، روبرتو روسالس ( اسپانیول اسپانیا ) ، جان چانسلور ( آنژی روسیه )، ناهوئل فرارسی ( پرالادا اسپانیا ) ، لوئیس ماگو ( کارابودو ونزوئلا ) حضور دارند که از میان آنها 3 نفر لژیونر هستند. بیشترین سابقه بازی در میان آنها را "روسالس"  دارد و تنها گلزن این خط دفاعی هم "ماگو" است که تنها گل ملی خود را مقابل امارات به ثمر رساند.

خط هافبک و پرستاره تیم دودامل را جونیو مورنو ( دی سی یونایتد آمریکا )، توماس رینسون ( تورینو ایتالیا )، یانگل هررا ( نیویورک سیتی آمریکا )، جان موریلو ( توندلا پرتغال ) تشکیل داده اند و همگی لژیونر هستند. رینکون با 90 بازی ملی، کاپیتان تیم ونزوئلا محسوب می شود و محبوبیت زیادی نزد مردم کشورش دارد اما تنها یک گل ملی به ثمر رسانده که مربوط به بازی دوستانه قبلی مقابل ژاپن بوده است.

موریلو17 بازی ملی و 2 گل، مورنو 9 بازی ملی و یک گل، هررا و 7 بازی و یک گل کارنامه خط هافبک حریف تیم ملی ایران است.

در خط حمله هم رفائل دودامل از ترکیب زوج جوان و با تجربه استفاده می کند. در ترکیب احتمالی تیم ملی ونزوئلا، سالمون راندون از نیوکاسل انگلیس و داروین ماچیس از اودینزه ایتالیا حضور دارند. راندون 29 ساله سابقه بازی در تیم های لاس پالماس، مالاگا، روبین کازان و وست برومویچ را دارد و از سال 2008 در تیم ملی کشورش بازی می کند. راندون در سال 2018 دو بازی برای ونزوئلا انجام داده و موفق به زدن 2 گل شده است و حالا در صدد است تا با دبل مقابل ایران، به بهترین گلزن تاریخ فوتبال کشورش تبدیل شود و تاریخ سازی کند.

از سویی دیگر، ماچیس 25 ساله قرار دارد. مهاجم 170 سانتی متری باشگاه اودینزه که تنها یک گل ملی در کارنامه دارد و آن را هم مقابل کلمبیا به ثمر رسانده است. داروین سابقه حضور در لالیگا اسپانیا و باشگاه هایی همچون گرانادا، هوئسکا و لگانس را دارد و ابتدای سال 2018 به اودینزه پیوست.

دیدار تیم ملی ایران و ونزوئلا از ساعت 18:30 امروز سه شنبه 29 آبان در ورزشگاه حمد بن خلیفه دوحه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید:

تمرینات اختصاصی دو ملی پوش / شوخی بازیکنان با نامزد بهترین بازیکن سال آسیا بیرانوند نامزد بازیکن سال فوتبال آسیا شد+ عکس کی‌روش: در جام جهانی برای حفظ اعتبارمان بازی کردیم/ در جام ملت‌های آسیا آمده ایم تا قهرمان شویم بیانیه کمیته رسانه‌ای فدراسیون فوتبال درباره حواشی اخیر تیم ملی

انتهای پیام/

آشنایی با ستاره های تیم ملی فوتبال ونزوئلا برای دیدار با ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم