Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@10:01:17 GMT

تصادف در محور سرابله 2 کشته داد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۱۸۹

تصادف در محور سرابله 2 کشته داد

حوادث رکنا: تصادف در محور سرابله در استان ایلام دو کشته و چهار زخمی برجای گذاشت.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس  راه ایلام اظهار داشت: شب گذشته در پی وقوع یک فقره تصادف در محور سرابله به علت تجاوز به چپ سواری پاترول نسبت به کامیون ولوو متاسفانه چهار نفر مجروح و دو نفر کشته شدند.

وی تصریح کرد: به رغم هشدارهای پلیس راه استان ایلام در خصوص تخلفات حادثه ساز، بازهم متاسفانه شاهد اتفاقات تلخ در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: از امروز راه ارتباطی ایلام به کرمانشاه مسدود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رانندگان می‌توانند از محورهای جایگزین اسلام آباد ایوان ایلام و یا پل سیمره سرابله ایلام تردد کنند، گفت: شب گذشته شاهد کاهش دید افقی در محورهای شهرستان دهلران بودیم که الان وضعیت عادی شده است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات لباس عروس به قتل رسیده 56 هزار دلار فروخته شد +عکس آواز خوانی دختر 19 ساله هنگام جراحی مغز آیا صادق هدایت مشکل اخلاقی داشت؟ / ادعای عجیب افخمی به نویسنده مشهور رشیدپور: پراید 32 میلیون تومان؟ پرواز هم می کند !؟ +فیلم عکس / تولد یک نوزاد با 31 انگشت انتقاد زننده کارشناس آشپزی به خانمی در مسابقه «دستپخت»! + فیلم سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم زندگی فقیرانه در عین پولداری / درخواست طلاق به خاطر خسیس بودن شوهر + عکس فیلم اختصاصی گفتگو با مجرمی که ناخواسته تبهکار شده است !

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس تصادف تجاوز حادثه پل اخبار حوادث تصادف زخمی کشته ساعت استان ایلام عکس فیلم فضای مجازی ساعت دختر صدام حسین ازدواج پاکستان ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۰ برابر کشور‌های پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • آمار تصادفات عید امسال به نظر من اصلاً رسمیت ندارد/ ده برابر کشورهای پیشرفته در تصادف کشته می‌دهیم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید