Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:44:43 GMT

نمایشگاه بزرگ کتاب هفته بسیج در بوشهر افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۲۹۹

نمایشگاه بزرگ کتاب هفته بسیج در بوشهر افتتاح شد

به‌مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولان نمایشگاه بزرگ کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افتتاح شد. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار علی رزمجو صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: مردم همگی خود بسیجی‌اند و در همه عرصه‌ها باید در پیشبرد اهداف انقلاب پیش‌قدم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه کتابخوانی نیز کارهای شایسته‌ای انجام داده، تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنا و فعال کردن مردم با کتاب و کتابخوانی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

مرکزی|بیش از 100 برنامه هم‌زمان با هفته بسیج در شهرستان ساوه برگزار می‌شودفرمانده سپاه‌ کردستان: برای رفع مشکلات کشور باید از «تفکر بسیجی» بهره‌گیری شود

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از 70 هزار جلد، 2 هزار و 500 عنوان و بیش از 70 ناشر تا 16 آذر دایر است، گفت: درب نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 13:30 و بعد از ظهر نیز از 16 تا 21:30 بر روز بازدیدکنندگان باز است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به برخی از عناوین موجود در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: کتاب‌های عمومی، آموزشی، ادبیات، تاریخ، پزشکی، طبی گیاهی، دفاع مقدس، رمان، روان‌شناسی و انقلاب از جمله عناوین موجود در این نمایشگاه است.

رزمجو  بیان کرد: برخی از کتب با تخفیف 50 درصد و برخی نیز 20 درصد به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود