Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@16:19:51 GMT

حذف فالوئرهای جعلی از اینستاگرام

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۵۵۵

حذف فالوئرهای جعلی از اینستاگرام

رکنا: اینستاگرام با ابزار یادگیری ماشینی لایک و فالوئرهای جعلی را پاک می کند.

اینستاگرام لایک، فالوئر و کامنت های جعلی در حساب های کاربران خود را حذف می کند. این شبکه اجتماعی از ابزارهای یادگیری ماشینی حساب های کاربری با لایک و فالوئر جعلی را حذف می کند.

به گزارش ان بی سی نیوز، اینستاگرام Instagram اعلام کرده فرایند حذف لایک ها، فالوئرها و کامنت های جعلی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حساب های کاربری با استفاده از اپلیکیشن های مختلف لایک، فالوور و کامنت های جعلی را به کار می گیرند تا محبوبیت خود را به طور غیر واقعی زیاد نشان دهند.

اینستاگرام پیام هشداری برای افرادی می فرستد که از این اپلیکیشن ها استفاده می کنند تا مشخص شود فعالیت های جعلی آنها در اینستاگرام حذف شده است. این درحالی است که شبکه اشتراک گذاری عکس از کاربران خود می خواهد پسوردهای خود را که با این اپلیکیشن ها اشتراک گذاشته اند، تغییر دهند. به این ترتیب امنیت اطلاعات حساب های کاربری حفظ خواهد شد.

درهمین راستا اینستاگرام در یک پست وبلاگی اعلام کرد: ما ابزارهای ماشین یادگیری ساخته ایم که به ما کمک می کند حساب های کاربری را شناسایی کنیم که از این خدمات استفاده می کنند. فعالیت های غیر واقعی آنان حذف خواهد شد. این نوع رفتار قابل قبول نیست و اپلیکیشن های طرف سومی که لایک ها، فالوئر و کامنت های جعلی تولید می کنند، قوانین این پلتفرم را زیر پا می گذارند.

 اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت ازدواج پسر دانشجو با استاد 41 ساله اش+فیلم و عکس تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فوتبالیست مشهور آبادان دستگیر شد! / جرم او چیست؟! زن خائن با قتل شوهرش از تهران به کانادا فرار کرد! + جزییات کودک ۲۰ ماهه زاهدانی در سطل آب غرق شد!+ تصویر رشیدپور: پراید 32 میلیون تومان؟ پرواز هم می کند !؟ +فیلم از موتور 800 میلیونی تا پورشه 1/5 میلیاردی / مزایده اموال بابک زنجانی آغاز شد سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم سرقت به خاطر گرانی پوشاک بچه! / این ادعای یک دزد است! + فیلم مامور FBI: سردار سلیمانی قوی‌ترین ژنرال خاورمیانه ! / او با ماشین شخصی اش از تهران تا فلسطین می رود! + فیلم اعتراف " ممل امریکایی" به سرقت مسلحانه از بانک در تهران انتقاد زننده کارشناس آشپزی به خانمی در مسابقه «دستپخت»! + فیلم کلاهبرداران تلفنی در زندان مخفی بودند + فیلم مصاحبه

منبع: رکنا

کلیدواژه: اینستاگرام Instagram امنیت اطلاعات شبکه اجتماعی ماشین تولید اینستاگرام عکس فیلم فضای مجازی ساعت دختر صدام حسین ازدواج پاکستان ایران همسرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

 

 

منبع:طرفداری 

دیگر خبرها

  • ببینید | پول بده لایک کن!
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!