Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از روکش آسفالت بیش از 214 کیلومتر از راه‌های استان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این میزان روکش آسفالت در جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی و باهدف ارتقای ایمنی جاده‌ها و رفاه حال مسافران انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علی خانقائی، گفت: برای اجرای این مقدار روکش در جاده‌های سیستان و بلوچستان 110 هزار و 106 تن آسفالت بااعتبار حدود 440 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، مجموع محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان را بیش از 10 هزار کیلومتر عنوان کرد و افزود: عملیات روکش آسفالت در مسیرهای ارتباطی استان به‌تناسب اعتبارات و تامین قیر از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در برنامه کاری این اداره‌ کل قرار دارد.

خانقائی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت در راه‌های ارتباطی براساس میزان تخریب و آسیب واردشده به آن‌ها در اولویت قرار می‌گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه هر منطقه را جاده عنوان کرد و افزود: بهبود وضعیت جاده‌ها می‌تواند زمینه کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای را فراهم کند.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مسیر سراوان - خاش گفت: برای افزایش حمل‌ونقل ایمن و روان و به‌منظور پیشگیری از تصادف ناشی از برخورد رخ‌به‌رخ وسایط نقلیه قرارداد فاز نخست عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور قدیمی خاش - سراوان بااعتبار 46 میلیارد ریال با پیمانکار منعقدشده است.

خانقائی بابیان اینکه هم‌اینک این قرارداد در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقررشده است در این مرحله عملیات راه‌سازی در مسیرگشت تا سراوان به طول 60 کیلومتر انجام شود.

وی اضافه کرد: طول کل این مسیر 155 کیلومتر است که پس از اتمام کلیه فازهای اجرایی، رانندگان وسایط نقلیه می‌توانند در مسیر خاش به سراوان در دو لاین مجزای رفت‌وبرگشت، تردد کنند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: روکش آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد

تین نیوز

رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد در شهرستان طبس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید محمد فرخی رییس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت:  عملیات روکش آسفالت محور طبس یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

وی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده  و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی اظهار کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • آسفالت ریزی ۵ کیلومتر از آزادراه زنجان قزوین به اتمام رسید
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان