Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:24:58 GMT

تاکید بر همکاری ایران در موافقتنامه پاریس

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۶۹۸۴

تاکید بر همکاری ایران در موافقتنامه پاریس

تهران - ایرنا - در دیدار فرستاده ویژه تغییر اقلیم وزارت محیط زیست لهستان با سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست بر همکاری ایران برای دستیابی به هدف جهانی تغییر اقلیم تاکید شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، آرتور لارکوفسکی نماینده ویژه تغییر اقلیم وزارت محیط زیست لهستان در این نشست که نماینده وزارت امور خارجه حضور داشت، با بر شمردن اهمیت برگزاری بیست و چهارمین نشست متعاهدین کنوانسیون، برای اجرایی کردن اهداف موافقتنامه پاریس و تدوین قوانین اجرای آن، خواهان حمایت ایران به عنوان یکی از بازیگران اصلی و تاثیر گذار مذاکرات، از نهایی شدن قوانین اجرای موافقتنامه پاریس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین ناصر مقدسی مشاور رییس سازمان محیط زیست در امور بین الملل ضمن تایید اهمیت برگزاری نشست مذکور در فرآیندهای آتی اجرا، یک جانبه گرایی و اعمال تحریم های ناعادلانه ایالات متحده آمریکا و عدم پایبندی آن کشور به تعهدات بین المللی را به عنوان یکی از بزرگترین موانع جامعه بین المللی در دستیابی به هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و مقاوم سازی اکوسیستم های انسانی و طبیعی اعلام کرد و خواستار همراهی و همکاری بیشتر اتحادیه اروپا در رابطه با اجرای موافقتنامه پاریس و رفع موانع آن شد.
بیست و چهارمین نشست متعاهدین کنوانسیون تغییر اقلیم از 11 تا 23 آذرماه با حضور نمایندگان 197 کشور در شهر کاتوویسته لهستان برگزار می شود و هیات اعزامی ایران متشکل از نمایندگان سازمان ها و نهادهای ذیربط در این اجلاس شرکت خواهند کرد.
علمی 9014**1440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي محيط زيست تغيير اقليم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه

به گزارش جام جم آنلاین، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان امروز-شنبه- در سخنرانی خود در نشست سازمان همکاری اسلامی که در بانجول پایتخت گامبیا درحال برگزاری است گفت: عربستان بار دیگر بر مطالبه خود مبنی بر ایجاد آتش‌ بس فوری و پایدار در نوار غزه تاکید می‌کند.

وی همچنین بر اهمیت فراهم کردن گذرگاه‌های انسانی امن در راستای پایان دادن به مشکلات مردم فلسطین تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان همچنین ریاست این دوره از نشست سازمان همکاری اسلامی را به کشور گامبیا تبریک گفت.

پانزدهمین نشست سازمان همکاری اسلامی امروز در بانجول کار خود را آغاز کرد و این نشست دو روزه خواهد بود.

طبق بیانیه سازمان همکاری اسلامی مقامات ۵۷ کشور عضو این سازمان و مقامات برخی کشورهای خارج از سازمان نیز در این نشست مشارکت دارند.

دیگر خبرها

  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • از سوء استفاده صهیونیست‌ها و عناصر ضدانقلاب از اقلیم کردستان علیه ایران جلوگیری کنید
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید عربستان بر آتش‌ بس فوری در غزه
  • تاکید عربستان بر آتش‌بس فوری در غزه
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی