Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@13:44:25 GMT

حواشی سیاسی بر خدمت‌رسانی به مردم تأثیر می‌گذارد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۰۸۴

حواشی سیاسی بر خدمت‌رسانی به مردم تأثیر می‌گذارد

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر دیروز، 28 آبان‌ماه در مراسم تکریم استاندار و معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری فارس و فرماندار سابق شیراز گفت: شیراز شهری است که از نظر سیاسی، محوریت خاصی در کشور دارد.
وی افزود: گاهی اوقات مشاهده شده که حواشی سیاسی، بحث پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم را تحت‌الشعاع قرار داده است ولی جناب آقای تبادار با سعه‌ صدر و حسن برخورد خود، فضا را برای فعالیت‌هایی که مورد انتظار مردم بود کاملاً هموار کرده بودند و این امر حقیقتاً جای تشکر دارد و باید بیش از این‌ها از حضور ارزشمند ایشان تشکر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت‌الله دژكام بیان كرد: در طول مدتی كه تبادار استاندار فارس بود، دارای حسن برخورد و سعه صدر مطلوبی بود و فضای استان را به یک فضای آرام برای کار و خدمت تبدیل کرد.
امام جمعه شیراز اظهار كرد:‌همچنین امروز باید اعلام کنم بنده و آقای پژوهش جهرمی سابقه دوستی و رفاقت طولانی داریم و ایشان همیشه اظهار لطف و ارادت به بنده داشتند و من متشکر هستم.
وی ادامه داد: جناب آقای عالیشوندی که جلساتی که در سطح شهرستان می‌رفتیم حضور ایشان بسیار پررنگ و جدی بود و نقش حمایت‌کننده‌ای از حرکت توسعه شیراز داشتند و ممنون محبت‌های ایشان هستیم و ان‌شاءالله خداوند به همه شما خیر دهد.
آیت‌الله دژكام از تبادار، پژوهش و عالیشوندی خواست تا در دوران بازنشتسگی همفكری‌ها را با وی ادامه دهند و گفت:‌ هر موقع فرصتی ایجاد شد و در شیراز بودید این تبادل اطلاعات و همفکری‌ها و مشورت‌ها نتایج مطلوبی خواهد داشت.
نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس در پایان تأكید كرد كه در كار من غرض‌ورزی خاص شخصی و گروهی هیچگاه نبوده است و هدف همه ما این است که خدمتی به دین و شهر و استان خود کنیم و هر چه همفکری افزایش پیدا کند مسلما توفیق بیشتر خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حواشي سياسي پيشرفت جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز