Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولیدکنندگان فرش دستباف گفت: تعاونی‌ها بهترین و دموکراتیک‌ترین سازمان ها و تشکل‌هایی هستند که موفق شدند اسباب تجمیع سرمایه های خرد و نیروهای خلاق و مستعد و با انگیزه را برای انجام کارهای گروهی و کارآفرینانه فراهم کنند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات

عبدالله بهرامی،مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی تولیدکنندگان فرش دستباف ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه امروزه تعاون اهرم مناسبی برای توسعه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی کشور به شمار می‌رود گفت: بخش تعاون می تواند در بهره‌وری بهینه از شرایط زندگی، کار و تولید،‌ توسعه زیرساختهای عمرانی، ایجاد فرصت های شغلی، ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی تأمین اجتماعی برای بیمه قالیبافان به شرط تأمین بودجهامضای تفاهم نامه جدید با صندوق روستاییان برای بیمه قالیبافان

 وی ادامه داد: تجربه کشورهای توسعه یافته نشان می‌دهد که تعاونی‌ها بهترین و دموکراتیک‌ترین سازمان ها و تشکل‌هایی هستند که موفق شدند اسباب تجمیع سرمایه های خرد و نیروهای خلاق و مستعد و با انگیزه را برای انجام کارهای گروهی و کارآفرینانه فراهم کنند.

 مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌تولیدکنندگان فرش دستباف بیان کرد:سال هاست که بیان می شود که سهم بخش تعاون حدود 5درصد است. سهم این بخش بعد از اقدام سیر نزولی داشته است و بخش 43 و44 قانون اساسی آنطور که باید عملیاتی نشده است.

بهرامی بیان کرد: یکی از ضرورت‌ها برای بخش تعاون تقویت بانک توسعه تعاون از لحاظ مالی، ظرفیت تمام و کمال برای حمایت بخش است. توانمندسازی مدیران و سامان دهی تعاون ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم به سهم 25 درصدی برسیم.

وی اظهار داشت: بخش تعاون بر نمی تابد شخص از بیرون به عنوان معاون تعاون انتخاب گردد . معاونت تعاون در واقع همان وزارت تعاون است که به دلیل محجوریت و کم لطفی هایی که در این بخش در طی چند سال اخیر بعد از ادغام شاهد تضعیف آن بودیم .

 بهرامی افزود: در حال حاضر از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم برای سکان داری این معاونت استراتژیک حتماً بخش تعاون برای این پست حساس استفاده نماید در حال حاضر بخش تعاون به عنوان یکی از سه رکن اصلی کشور نیاز بسیار شدید به تفاهم و همدلی دارد و زمان آزمون و خطا به سر رسیده است به کارگیری افراد غیر متخصص و غیر بخشی در این پست چیزی جز ضرر و زیان را در پی نخواهد داشت.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی تولید کنندگان فرش افزود: پس این الزام و انتظار وجود دارد که وزیر برای جلوگیری از هر گونه تنش و استفاده بهینه از مزیت های موجود و مدیران با سابقه این بخش استفاده را بنمایند . این اقدام وزیر باعث وفاق و ایجاد انگیزه و همبستگی در بخش تعاون خواهد شد این حداقل انتظار بخش تعاون از وزیر جدید می باشد.

انتهای پیام/

R1012189/P1012122/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار کارگران وزارت کار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کارگران وزارت کار اخبار کارگران وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز شنبه در سخنانی کمک‌های نظامی جدید این کشور به اوکراین را سرمایه‌گذاری در آمریکا عنوان کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا تاکید کرد: کمک‌های نظامی جدید آمریکا به اوکراین به ارزش ۲ میلیارد دلار به منزله سرمایه‌گذاری در ایالات متحده آمریکا خواهد بود.

بلینکن در ادامه این سخنان افزود: تقریبا تمامی دارایی‌های جدیدی که سرمایه‌گذاری می‌کنیم، در ایالات متحده و بخش صنعتی ما باقی خواهد ماند. این موضوع شغل‌های جدیدی را در آمریکا ایجاد می‌کند و از این طریق می‌توانیم به اوکراین کمک کنیم.

گفتنی است چندی پیش مجلس سنا آمریکا قانون کمک‌های خارجی این کشور به هم‌پیمانان ایالات متحده از جمله، اوکراین، رژیم صهیونیستی و تایوان را به تصویب رساند.

بیست‌وچهارم آوریل گذشته نیز «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا قانون کمک به هم‌پیمانان ایالات متحده را امضا کرد تا به این ترتیب آخرین مانع قانونی تداوم ارسال تسلیحات آمریکایی به اوکراین بر طرف شود.

کد خبر 6096239

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • صادرات تولیدات تعاونی‌های دانش‌بنیان به کربلا و مسکو
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • تعاونی‌های قم ۲۰ درصد طرح نهضت ملی را می‌سازند
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است