Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@09:18:31 GMT

تصمیم‌های جدید پیرامون بنزین در راه است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۴۹۹

وزیر کشور، گفت: در شرایط فعلی باتوجه به افزایش قیمت ارز قرار است هفته آینده جلسه‌ مستقلی با تعدادی دستگاه‌های مرتبط با موضوع سوخت برگزار کنیم تا درباره بنزین تصمیمات جدیدی گرفته شود.

به گزارش شریان نیوز،عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در یکصدوبیستمین جلسه اعضای اصلی ستاد مرکزی مبارزه باقاچاق کالا و ارز، اظهار کرد: از همه اعضا جهت سرعت بخشی در اجرای امور تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به جلسه زمانبندی شده این ستاد برای آخرسال عنوان کرد: تک تک اعضا در این جلسه گزارش دهند و اگر نظراتشان قابل قبول نبود باید پاسخگو باشند.

وزیر کشور اضافه کرد: درباره موضوع سوخت با توجه به مصوبه جلسه قبلی برنامه ریزی صورت گرفت؛ در موضوع سوخت هم وزارت نفت و هم دستگاه‌هایی مانند سپاه و نیروی انتظامی متولی هستند اقداماتی را در مناطق مرزی انجام دهند.

وی گفت: دستگاه‌هایی که به نوعی در موضوع سوخت به ویژه بنزین مرتبط هستند باید ماموریت‌های خود را انجام دهند؛ باتوجه به اهمیت سوخت که یکی از اقلام اساسی است. در شرایط فعلی باتوجه به افزایش قیمت ارز قرار است هفته آینده جلسه‌ مستقلی با تعدادی دستگاه‌های مرتبط با این موضوع برگزار کنیم تا درباره بنزین تصمیمات جدیدی بگیریم.

وزیر کشور در باره ٢٤ هزارتن کالای که جزو اموال تملیکی بلاتکلیف است، گفت: طبق گزارش اعلام شده ارزش این کالاها  ٢٣ هزار میلیارد تومان است که باید به سرعت تعیین تکلیف شود.

وی تاکید کرد: در این زمینه وزارت اقتصاد و دارایی متولی است که باید جلسه بگذارد و پیگیری کند تا این اموال که بیت المال است به سرعت تعیین تکلیف شود.

رحمانی فضلی مبارزه با با قاچاق، فساد، رانت و پولشویی را در فرآیند مبارزه با قاچاق کالا توصیف کرد و گفت: اگر بتوانیم مبدا، مقصد و مسیر کالا‌ها را کنترل کنیم می‌توانیم در این مینه موفق باشیم.

وی افزود: منظور از کنترل به معنای فیزیکی نیست بلکه کنترل به معنای رصد و نظارت بر مسیر کالاست که از مسیر قانونی خارج نشود؛ با این نوع کنترل قطعا توفیقات بیشتری خواهیم داشت.

منبع:میزان

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی تلاش کرد تا پیش از دیدار بعدازظهر یکشنبه میلان در سری A مقابل جنوا، شایعات توافقش با ناپولی‌ را رد کند.

به نظر می‌رسد مربی میلان در پایان این فصل برکنار شود و به دوره 5 ساله حضورش این باشگاه پایان دهد. گزارش‌ها حاکی از آن است که او در تابستان به عنوان مربی جدید ناپولی‌ معرفی می‌شود.

پیولی در نشست خبری ابتدا در مورد رقابت برای مقام دوم صحبت کرد:"قطعا باید اراده‌ای برای بازی به بهترین شکل ممکن و کسب مقام دوم وجود داشته باشد اما هنوز کاملا این مقام متعلق به ما نیست.

با وجود شایعات در مورد آینده، چه احساسی دارید؟

کار من نباید پیچیده باشد، چهار بازی باقی مانده است. درست است که شما خبرنگاران در مورد همه چیز به جز بازی‌ها صحبت می‌کنید، اما ما چنین کاری نمی‌کنیم. ما احساس مسئولیت زیادی داریم. سپس در پایان فصل در مورد آینده تصمیم می‌گیریم.

شایعات انتقال به ناپولی‌؟

به هیچ چیزی به جز چهار بازی بعدی فکر نمی‌کنم. در پایان فصل، من با مدیران باشگاه ملاقات خواهم کرد و خواهیم دید که چه کار کنیم.

آمادگی برای بازی با جنوا؟

ما این فرصت را داریم که نشان دهیم افراد مسئولیت پذیری هستیم، نمی‌توانیم گذشته خود را تغییر دهیم، اما می توانیم حال را تغییر دهیم.

رابطه با مدیران میلان؟

زلاتان ابراهیموویچ و مونکادا دیروز در تمرین بودند. رابطه من با مدیران همیشه خوب بوده و در پایان فصل نیز همینطور خواهد بود، حتی وقتی در مورد آینده خود صحبت می‌کنیم. شما خبرنگاران مدت زیادی صبر کردید، کمی بیشتر صبر کنید تا در مورد آینده‌ام صحبت کنید، هنوز کارم تمام نشده است. شما می‌توانید بنویسید، من نمی‌توانم شایعات را کنترل کنم و حتی نمی‌خواهم آنچه را که شما منتشر می کنید، کنترل کنم.

آینده؟

واقعیت این است که من یک سال دیگر از قراردادم با میلان باقی مانده و تا زمانی که با میلان قرارداد دارم با هیچ باشگاه دیگری صحبت نخواهم کرد. می‌دانم باور کردن من برایتان سخت است و این را از چهره‌های شما درک می‌کنم، اما من به آینده‌ام فکر نمی‌کنم. بعدا تصمیم می‌گیریم. در پایان فصل با باشگاه ملاقات خواهم کرد و سپس تصمیم خواهیم گرفت که چه کار کنیم.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار می‌شود
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است