Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:55:24 GMT

دستگیری زورگیران پمپ بنزین اسفراین

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۵۵۲

دستگیری زورگیران پمپ بنزین اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری 3 سارق زورگیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان‌شمالی، سرهنگ «جاوید مهری» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام یک مورد سرقت وجه نقد از پمپ بنزین بلافاصله مراتب با جدیت در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی با اشاره به این‌که مأموران بلافاصله اقدامات فنی و پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد 3 نفر با هویت نامعلوم پس از مراجعه به پمپ بنزین و انجام سوخت‌گیری نسبت به زورگیری از مسئول پمپ بنزین اقدام کرده و مقدار 5 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت برده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: مأموران با بررسی‌ها و بازنگری دوربین‌های مداربسته مستقر در محل موفق شدند این افراد را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضائی مأموران به محل اختفای این افراد اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال کردند.

مهری خاطرنشان کرد: هر 3 متهم پس از مواجه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف کردند که نهایتاً پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با تأکید بر این‌که پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، یادآور شد: برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زورگيري منطقه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه