Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین عصرانه فضایی با تمرکز بر موضوع "سنجش از راه دور" و ششمین دوره عصرانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حضور دانش‌آموزان مدارس تهران در حوزه فضا برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پنجمین عصرانه علوم فضایی و کاربردها و امکانات این حوزه با هدف توجه به داده‌های ماهواره‌ای و استفاده از آنها در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رویداد فردا، 30 آبان ماه و با حضور دکتر مرتضی براری رییس سازمان فضایی ایران، یزدانی دستیار کسب‌وکارهای فضا پایه سازمان فضایی، مهندس یونس دهقان مسئول توسعه کسب‌وکارهای حوزه کشاورزی، مهندس علی صادقی نایینی معاون کاربرد و خدمات ماهواره‌ای و دکتر ایوب مرادی و دکتر مائده بهی‌فر، کارشناسان گروه پژوهشی سنجش از راه دور مرکز تحقیقات پژوهشگاه فضایی برگزار می‌شود.

ظرفیت این رویداد محدود بوده و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

دعوت از دانش‌آموزان برای حضور در عصرانه فضایی

تیم ایرآپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر قصد دارد ششمین عصرانه خود را در حوزه دانش‌آموزی در علم هوافضا برگزار کند. 

این رویداد علمی نیز در اول آذر ماه جاری در دانشگاه امیرکبیر با حضور دانش آموزان و معلمان پژوهشی مدارس تهران برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه‌هایی جهت آگاهی دقیق از جایگاه هوافضا در میان سایر رشته‌ها، آشنایی دانش‌آموزان با گرایش‌های مختلف رشته هوافضا و بازدید از کارگاه موتور و تونل باد به همراه آموزش مدیریت منابع از جمله برنامه‌های جنبی این عصرانه به شمار می‌رود.

مسابقه‌ ساخت مدل‌های وسایل پرنده از دیگر برنامه‌های این عصرانه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانش آموزان دانشگاه اميركبير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در این جشنواره که در ۸ هزار مدرسه برگزار شد،   ۴۰۰ هزار دانش آموز مقاطع ابتدایی و متوسطه استان حضور داشتند.

عبدالله حبیبی افزود: از میان این دانش آموزان ۲۰۰ هزار نفر برای مسابقات منطقه‌ای قرآن و عترت که در سه شهرستان ایذه، شوش و امیدیه برگزار شد با هم به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در جشنواره نخبگان قرآنی که امروز برگزار شد از مرحله‌ای   منطقه‌ای ۵۵۰ نفر از سراسر استان راه یافتند که از میان آنها ۱۷۴ نفر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی انتخاب می‌شوند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: پس از برگزاری این کارگاه‌ها ۷۰ نفر انتخاب و در مسابقات کشوری قرآن و عترت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • امتحانات نهایی دانش آموزان عشایری متوسطه در سه مدرسه برگزارمی شود
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان