Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:09:24 GMT

نماینده مجلس: هیچ چیزی نباید به دولت تحمیل شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۹۷۹۲۶

نماینده مجلس: هیچ چیزی نباید به دولت تحمیل شود

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید را دولت اعتدال معرفی کرد بنابراین چیزی نباید به دولت تحمیل کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در آیین معارفه استاندار جدید همدان اظهار داشت: امروز برگ دیگری از تاریخ همدان و توسعه این استان در منظر مردم کلید می خورد و ما فصل جدیدی از تاریخ، کار و توسعه استان را آغاز می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه حضور مسئولان در این آیین موید نگاه ویژه به این استان است ادامه داد: سخنان رهبری و رئیس جمهوری نشان از حرکت جمعی و ملی برای توسعه کشور دارد.
حاجی بابایی اضافه کرد : رهبرمعظم انقلاب می فرمایند تمام احزاب و گروه ها دست به دست هم بدهند چراکه در وضعیت ویژه کشور، وقت کشمکش نیست بلکه زمان کار و خدمت رسانی به مردم است.
نماینده همدان در خانه ملت گفت: حضور 9 نماینده در آیین معارفه استاندار به معنای قدردانی از استاندار سابق همدان است.
وی با تاکید بر اینکه تقدیر از مدیر به معنای نقد نداشتن به یکدیگر نیست افزود: محمد ناصر نیکبخت کار بلد و همواره پاسخگو بود و هر کاری با هم شروع کردیم به نتیجه رسید.
حاجی بابایی با بیان اینکه هم اینک فضای همدان خوب است و هر روز از حاشیه کمتر شده و فضا برای کار و خدمت به مردم بیشتر می شود اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی کشور، امروزه مدیریت کردن و کسب رضایت مردم بسیار سخت است.
وی بیان کرد: در تمامی نقاط کشور نام همدان مطرح است که علت کسب این توفیق هماهنگی بین مجمع نمایندگان استان و استاندار است.
نماینده همدان در خانه ملت اظهار داشت: از مدت ها پیش برنامه های این استان از رسانه های ملی پخش می شود و استان همدان در مسیری حرکت می کند که در سازمان برنامه و بودجه کشور، این استان را به عنوان الگوی گردشگری پذیرفته اند.
حاجی بابایی ادامه داد: استان همدان در تمامی زمینه ها از شهادت تا تاریخ ، صاحب نام است و همدان با تمام ظرفیت درصدد آشکار کردن و نشان دادن ظرفیت های این استان است.
وی گفت: هم اینک یک هم افزایی در تمامی شهرستان ها شکل گرفته و همه برای توسعه این استان با همراهی مجمع نمایندگان تلاش می کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: قانون و مصوبات شبکه ریلی همدان در کشور بی نظیر است و باید این مصوبات را اجرایی کرد.
حاجی بابایی افزود: همدان از نظر شکل گیری توسعه جزو استان های اول کشور است و این حرکت باید به فعلیت برسد و در این راستا مدیران باید برای جذب منابع تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه دیدگاه سیاسی بی رنگ شده است اضافه کرد: افکار همه به هم نزدیک است و تمامی افراد پشت سر رهبر فرزانه انقلاب حرکت می کنند.
نماینده همدان در خانه ملت اظهار داشت: دشمن سعی در ضعیف کردن کشور ایران دارند بنابراین باید همه برای تقویت کشور تلاش کنند.
حاجی بابایی استاندار جدید همدان را فردی خوش فکر با نگاه اعتدالی دانست و افزود: مجمع نمایندگان از این نوع نگاه حمایت، دفاع و پشتیبانی کرده و اجازه نمی دهیم یکساعت از فرصت همدان تلف شود.
در این آیین که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور برگزار شد سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار همدان معارفه و از زحمات پنج ساله محمد ناصر نیکبخت قدردانی شد.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شاهرخي نيكبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عصر امروز چهارم اردیبهشت آئین تودیع و معارفه استاندار لرستان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور، نماینده ولی فقیه در استان، اعضای شورای تامین و اداری استان و معاونین استاندار لرستان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم، فرهاد زیویار استاندار سابق را انسانی اخلاق‌مدار و نجیب  دانست و گفت: وی تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.
 حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیرو‌های انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بار‌ها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز  بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.
وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.
فرمانده سپاه لرستان نیز با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های موجود در لرستان آن‌گونه که باید اقداماتی انجام نشده است، بیان کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۱، ۳۲۰ میلیارد و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده است.
فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده افزود: از این میزان ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است و  در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده است.
وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد..
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.
سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.
خبر در حال تکمیل است .....

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • آیین تکریم و معارفه استاندار لرستان
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند