Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری در قزوین، محمدعلی ملک محمدی فرمانده سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در نشست خبری هفته بسیج ضمن گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت و همچنین فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را به عنوان یادگار ارزشمند حضرت امام (ره) معرفی کرد.
وی با بیان اینکه بسیج این افتخار را دارد که در طول حیات خود به عنوان ستون اصلی انقلاب اسلامی در همه عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی در صحنه بوده است گفت: بسیج این وظیفه را در طول 4 دهه انقلاب به خوبی به انجام رسانده و به آن افتخار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملک محمدی افزود: امام بزرگوار با دید وسیع و پیامبرگونه خود می دانستند که دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی ساکت نمی نشینند و باید در برابر توطئه های دشمنان همیشه آماده بود لذا در 5 آذر 58 دستور تشکیل بسیج را صادر نمودند تا آینده انقلاب اسلامی را بیمه کنند.
وی با اشاره به اینکه، امروز دوست و دشمن به این موضوع اذعان دارند که حضور مردم و پشتیبانی آنها از انقلاب اسلامی در قالب بسیج خنثی کننده نقشه های شوم دشمن بوده است ابراز داشت: بسیج در حوزه های امنیتی، نظامی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی و در هر جایی که انقلاب اسلامی نیاز به حضور بسیج داشته است به خوبی ایفای نقش نموده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا اظهار داشت: اکنون در آستانه هفته بسیج و در سالی که ان شاء الله چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت سپاه ناحیه بوئین زهرا اجرای بیش از 150 برنامه در هفته بسیج را در دستور کار دارد.
وی تجمع روز 5 آذر را محوری ترین برنامه هفته بسیج دانست و خاطرنشان کرد: در ایام هفته بسیج برنامه هایی نظیر دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره های شهدا،نمایشگاه های کتاب و ... از جمله این برنامه هاست.
2001/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۹۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد

سرگرد مهیار یونس‌آبادی گفت: ۱۷۴ گروه جهادی شهرستان اجرای برنامه‌های مختلف از جمله عمرانی و پزشکی را بر عهده دارند.

وی از ساخت ۲ خانه در منطقه پشت بسطام شاهرود برای خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این ۲ واحد مسکونی طی هفته بسیج با حضور مسئولان شهرستان واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرمت و بازسازی ۱۰ خانه در مناطق محروم در حال انجام است، ابراز کرد: اجرای طرح‌هایی به نفع عموم از جمله بازسازی گلزار شهدای شاهرود، کلامو و قلعه نو و خرقان با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در حال انجام است.

مسئول معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: طرح آبرسانی و آبخیزداری در منطقه بیارجمند با همکاری اداره آبفا و امور عشایری در این هفته افتتاح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • اجرای قریب به ۱۲۰۰ برنامه در سیستان و بلوچستان