Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،حجت الاسلام علی خزاعی مشاور وزیر اطلاعات درهشتمین آئین برادری در شهرستان منوجان درجنوب کرمان گفت: نسبت به سفر قبلی خود به شهرستان قلعه گنج، شاهد تغییرات محسوسی در این منطقه بودم و امیدواریم که با چنین رویکردی شاهد پیشرفت و توسعه روز به روز ایران اسلامی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: امروز در هیچ یک از مساجد دنیا نیست که صدای اذان به گوش نرسد و شهادتین را نگویند. باید مدنظر داشت که دین و شریعت در دنیا یک کنش‌گر فعال در عرصه‌های فرهنگی و سیاسی ظاهر شده است.

مشاور وزیر اطلاعات بر لزوم وحدت پایدار تاکید کرد و افزود: در طول تاریخ بزرگان اهل سنت و اهل تشیع با یکدیگر تعامل داشته‌اند، به‌طور مثال در جنگ جهانی اول ۵۱ علمای عراق فتوا در وجوب دفاع از دولت عثمانی دادند.

وی به آرمان انقلاب در حمایت از فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: امروز نه تنها ما از خارج چوب دفاع از فلسطین و جهان اسلام را می‌خوریم، بلکه متاسفانه شاهد هستیم ما چوب نادان‌های داخلی را هم که می‌گویند «نه غزه نه لبنان» را نیز می‌خوریم.

حجت الاسلام خزاعی با بیان این مطلب که برخی‌ها مشکلات اقتصادی کشور را در کمک جمهوری اسلامی به منطقه می‌دانند که باید تاکید کنم به هیچ عنوان این نظریه درست نمی‌باشد، تصریح کرد: من از این افراد سوال دارم که چرا برخی از کشور‌های عربی در زمان صدام حسین هزینه کرده و از او حمایت کردند تا به ایران حمله کند و امروز از اسرائیل حمایت می‌کنند؟ چقدر پول توسط عربستان در جیب آمریکا ریخته می‌شود؟ جز این بوده که هدف آنان فقط و فقط نظام جمهوری اسلامی ایران است؟

مشاور وزیر اطلاعات بیان کرد: با روی کار آمدن داعش در چند سال گذشته مسلمین کشته‌های زیادی دادند و اکثر بلاد اهل سنت تخریب شدند حال باز هم جای سوال است که آیا شما شک نمی‌کنید که پشت همه این ماجرا‌ها آمریکا و اسرائیل بوده است؟

وی با این توصیه که وظیفه علما و نخبگان و فرهیختگان این است بر اساس تفقه به معنای واقعی و تعمق و بینش اجازه ندهند چند جوان افراطی هر غلطی خواستند بکنند و مردم بیگناه را به خاک و خون بکشند تصریح کرد: این‌ها بازی با اسلام و شریعت کرده و واقعا' چیزی جز مشوه کردن چهره نورانی اسلام نبود، زیرا اسلام در جهان در حال رشد است.

حجت الاسلام خزاعی با تاکید برآنکه پشت همه این دسیسه‌ها آمریکاست و نباید به هیچ عنوان به این موضوع شک کرد افزود: هیچ گروه تروریستی با حمایت دستگاه‌های اطلاعاتی کشوری نمی‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

انتهای پیام /ی

به جرات می‌توان ادعا داشت که ما توانسته ایم کرک و پشم آمریکا را در منطقه بریزیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین

به گزارش جماران؛ محمدجواد ظریف در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دانشجویان معترض آمریکایی که توسط نیروهای امنیتی آمریکا مورد خشونت قرار می‌گیرند، بیشتر از خادمین مساجد و اماکن مقدس ادعای حمایت از فلسطینیان دارند. همه دولت‌ها طبق کنوانسیون نسل کشی ۱۹۴۸ وظیفه دارند اقدامات لازم برای جلوگیری از نسل کشی را انجام دهند نه اینکه به نسل کشی از طریق عادی سازی روابط با عاملان جنایت پاداش دهند.»

دیگر خبرها

  • پیشرفت گام به گام هند در صنعت فضایی
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • رهبر انقلاب: امسال حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت را به همه دنیای اسلام منتقل کنند (فیلم)
  • خلاقیت هنرمند سملقانی در کار با شیشه
  • فیلم/ رژه خودرویی در شیکاگو آمریکا در حمایت از غزه
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • فیلم| نخستین گام برای ممنوعیت حمایت از فلسطین در آمریکا
  • فیلم/ نخستین گام برای ممنوعیت حمایت از فلسطین در آمریکا
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند