Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@23:11:42 GMT

سامان قدوس تا "سی‌سالگی" در تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۱۱۸

سامان قدوس تا 'سی‌سالگی' در تیم ملی!

به گزارش پارسینه؛ سامان قدوس که یکی از ستارگان ایرانی در اروپا است ترجیح داد در تیم ملی ایران بازی کند و قید حضور در تیم ملی سوئد را زد اما این روزها با یک مشکل اساسی مواجه شده است.

سامان قدوس ستاره این روزهای آمیان در لاشامپیونه فرانسه و یکی از امیدهای اصلی طرفداران برای درخشش در ترکیب ایران با مشکلاتی دست به گریبان شد که اجازه ورود او به تهران و شرکت در تمرینات تیم ملی را نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غیبت یک هفته ای ستاره دو ملیتی در اردوی 10 روزه آبان ماه در حالی از دیروز با اضافه شدن به جمع ملی پوشان به پایان رسید که سامان بهترین فرصت برای جا انداختن خود در افکار و ترکیب تیم ملی را با همین مشکلات غیرقابل پیش بینی از دست داد تا تنها یک جلسه تمرین با ایران در آستانه بازی با ونزوئلا داشته باشد. حالا باید ببینیم سازمان نظام وظیفه که با سوال خبرنگاران مواجه شد، چه پاسخی خواهد داد. البته پیشتر عنوان شد که بازیکنان ملی پوش می توانند تا سن سی سالگی بدون هیچ مشکلی در تیم ملی حضور داشته باشند و به کشورهای دیگر نیز بروند اما بعد از سی سالگی باید به خدمت سربازی بروند.

با شرایطی که سامان در این اردو مواجه شد حالا این سئوال پیش می اید که کارلوس کی روش در بازی امشب با ونزوئلا به ستاره این روزهای آمیان در لیگ فرانسه در ترکیب اصلی بها خواهد داد یا نه؟ آن هم تنها با یک جلسه تمرین و در ترافیک شدیدی که ستاره های تهاجمی تیم ملی رقم زده اند.


حالا سامان قدوس با تفاسیر ذکر شده می تواند حداقل تا سن سی سالگی در خدمت تیم ملی باشد اما بعید بنظر می رسد که بعد از 30 سالگی قبول کند به سربازی برود چرا که او در اروپا بازی می کند و نمی تواند از باشگاه بر فرض فرانسوی خداحافظی کند و برای ادامه حضور در تیم ملی به خدمت سربازی برود.

سامان قدوس را پس قطعا تا 30 سالگی خواهیم داشت تا بعد! هواداران تیم ملی امیدوارند مشکل سامان قدوس مشابه با مهرداد پولادی نشود از این جهت که یک ستاره را مفت از دست دادیم و دیگر نتوانستیم استفاده کنیم. پولادی یکی از بهترین مدافعان راست تیم ملی ایران بود که به دلیل نرفتن به سربازی دیگر به ایران برنگشت و در لیگ قطر سال هاست مشغول به بازی است.

سپهر خرمی- دبیرسرویس ورزشی پارسینه

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اداره صمت شهرستان سامان گفت:کارگاه غیرمجازتولید چیپس سیب زمینی در شهرستان سامان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمپ شد.
علیرضا نیکوفر افزود: این کارگاه تولید غیر مجاز مواد غذائی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است.
وی گفت: با پیگیری و رصد بازرسان اداره صمت شهرستان سامان با همراهی بازرسان شبکه بهداشت در بازدید سرزده این کارگاه شناسایی و پلمپ شد.
نیکوفر گفت: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد.
وی افزود: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • لوگوی ۹۰ سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • ستاره ژاپنی عامل خوشبختی گزینه سابق ایران
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!