Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:38:40 GMT

رئیس جدید زندان شهرستان ویژه مرند معارفه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۲۹۳

رئیس جدید زندان شهرستان ویژه مرند معارفه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تکریم و معارفه زندان مرند، ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار ویژه مرند، معاون اداره کل زندان های استان آذربایجان شرقی، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان مرند و جمعی از مسئولان برگزار شد.

حسن سلیمانی رئیس جدید اداره زندان مرند در این مراسم گفت: اساس و اصول زندان بانی اسلامی، اصلاح زندانیان است که باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم این اصول را در جامعه اسلامی پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصلاح و تربیت در زندان ها محقق می شود اما یکی از مشکلات اجتماع این است که بازگشت مجدد به زندان صورت می گیرد.

سلیمانی تاکید کرد: خشونت ناشی از مشکلات اقتصادی است و مشکلات جامعه باعث شده تعداد زندانیان افزایش پیدا کند.

گفتنی است، در این مراسم حسن سلیمانی به عنوان رئیس جدید اداره زندان مرند منصوب و از زحمات احمد تقی زاده رئیس پیشین این زندان تقدیر شد.

همچنین در این مراسم، علیرضا قویدل رئیس پیشین اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی زندانیان استان آذربایجان شرقی به عنوان معاون زندان تبریز معرفی شد.

کد خبر 4463714

منبع: مهر

کلیدواژه: جرم زندان مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک

جعفر زارع اینانلو رئیس اداره گاز شهرستان آبیک گفت: با بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری که سال گذشته در شهرستان آبیک صورت گرفت، ۱۰۳۴ مورد اشتراک جدید نیز پذیرش شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات شبکه و تعمیرات ابزار دقیق به‌صورت عملی در این شهرستان، گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۱ مورد اتصال مفصلی و ۹۴۳ مورد کوپلینگ نصب شده است.

زارع اینانلو با بیان اینکه سال گذشته از شیرآلات و اتصالات ۱۲۵ ایستگاه تقلیل فشار رفع نشتی شده است، ادامه داد: سال گذشته ۵۵ مورد از شیر‌های مفقود و مدفون شده، نمایان‌سازی و تعداد ۶۳ مورد علمک ناایمن نیز از سطح شهرستان جمع‌آوری شد.

وی گفت: همچنین ۲۵۹ مورد علمک پلی‌اتیلن و فولادی نیز در سطح شهرستان نصب شد.

رئیس اداره گاز شهرستان آبیک بیان کرد: آبیک حدود ۱۳۰۰ کیلومتر مساحت، ۲ بخش، ۵ دهستان، ۵۶ دهیاری فعال و ۱۲۶ آبادی دارد و هم و غم ما ارائه خدمات شایسته به همه این نقاط است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر