Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:55:45 GMT

مالک چینی قصد داشت رونالدو را به میلان بیاورد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۳۷۸

مالک چینی قصد داشت رونالدو را به میلان بیاورد

مارکو فاسونه، مدیر اجرایی سابق میلان تایید کرد که لی یونگ هونگ، مالک سابق باشگاه قصد داشت کریستیانو رونالدو را برای میلان به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، جذب رونالدو آرزوی دیرینه برلوسوکونی، مالک سابق میلان بود که در نهایت او نتوانست این انتقال را نهایی کند و باشگاه را به سرمایه داران چینی فروخت. لی نیز پس از حدود یک سال حضور، از پس پرداخت هزینه های وامی که گرفته بود بر نیامد و باشگاه به مالکیت کمپانی الیوت در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، فاسونه که در آن زمان مدیریت اجرایی باشگاه را برعهده داشت، مدعی شد که لی به دنبال خرید رونالدو بود.

 

 

 

 

او گفت:" بله موضوع خریدن رونالدو حقیقت دارد. لی قصد داشت رونالدو را به میلان بیاورد. آقای لی، سی آر سون را در روسونری می‌خواست زیرا بر این باور بود که او در بازار چین بسیار قدرتمند است. رونالدو می‌خواست مادرید را ترک کند. ما در جولای 2017 ملاقاتی با ایجنتش داشتیم و هزینه انتقال و حقوقش را پرس و جو کردیم.

همان موقع بود که من قید خرید رونالدو را زدم. او بسیار گرانقیمت بود. فکر می‌کنم میلان با یک هیئت مدیره عالی هدایت می‌شد و به سودآوری رسیده بودیم."

یوونتوس کریستیانو رونالدو آث میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی النصر عربستان در ۳۸ سالگی یکی از بهترین‌های لیگ عربستان است و در آستانه کسب عنوان آقای گلی قرار دارد. به تازگی یک پسر بچه مجسمه جالبی از کریستیانو رونالدو ساخته که از جنس سنگ آهک است و شباهت فوق‌العاده‌ای به او دارد.

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • فیلم| شوخی جالب با رونالدو/رونالدو از ترس سکته کرد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی