Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرید صلواتی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان اصفهان اظهار داشت: ایده برگزاری جشنواره فیلم کوتاه اصفهان در ۶۰ ثانیه را از توئیتر و اینستاگرام گرفتم بدین معنا که موضوعات در مدت کوتاهی بیان شود اما تفاوت این ایده با آثار فضای مجازی مانند اینستاگرام در این است که ما هدف مهمی را دنبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هر زمان و مکانی که از اصفهان سخن به میان می‌آید بیشتر آثار تاریخی آن مدنظر است و ما قصد داریم با برگزار این جشنواره کاری کنیم که مردم به همه ارزش‌های اصفهان از جمله مفاخر با نگاهی همه جانبه  بنگرند.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه اصفهان ۶۰ ثانیه بیان داشت: گردشگران گروه دیگری هستند که برای حضور در جشنواره فیلم کوتاه «اصفهان در ۶۰ ثانیه» از آنها درخواست داشتیم تا فیلم‌های ۶۰ ثانیه ای خود درباره اصفهان را در سایت جشنواره بارگزاری کنند و جشنواره به شکل رسمی از روز اصفهان آغاز می شود.

وی ادامه داد: موضوعاتی مانند مفاخر مذهبی، دفاع مقدس، ایثارگری و شهادت، موضوعات هنری و اجتماع، محیط زیست، فضاهای اصفهان مانند چهارباغ و غیره در این جشنواره مدنظر ما قرار دارد و البته ملاک فیلم‌ها شهر اصفهان و حاشیه‌های آن و نه کل استان اصفها ن است.

هیئت بازبین اولیه جشنواره فیلم ۶۰ از میان خود مخاطبان هستند

در ادامه این نشست عضو هیئت داوران جشنواره فیلم کوتاه «اصفهان در ۶۰ ثانیه» اظهار داشت: هیئت بازبین اولیه این جشنواره از میان خود مخاطبان هستند و آثار بر اساس بیشترین میزان پسند  به مرحله بعد راه پیدا می کنند و داوران نهایی آنها را مورد بررسی قرار می دهند. 

سیاوش گلشیری افزود: در انتخاب فیلمها برای جشنواره سانسوری به جز خط قرمزهای لازم اعمال نمی شود و فیلم می تواند حتی درباره نازیبایی های اصفهان  باشد.

وی به جوایز جشنواره اشاره و ابراز داشت: برای نفر اول ۶ میلیون تومان، دوم چهار و سوم دو میلیون تومان درنظر گرفته شده است و جوایز ویژه برای بخش های جانبی نیز مدنظر داریم.

کد خبر 4463885

منبع: مهر

کلیدواژه: اصفهان فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر

ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره استان بوشهر در بخش‌های «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستایی» در روستای سرکره دشتستان با حضور هنرمندان استان‌های مختلف آغاز شد. - اخبار استانها -

سعید زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به آغاز برنامه‌های ششمین دوره جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در استان بوشهر، اظهار داشت: این برنامه در  دشتستان طراحی و اجرایی شده و برنامه هنری فرهنگی با حضور هنرمندان استان‌های مختلف در بخش پرده‌‌خوانی در برازجان و بنداروز دشتستان اجرا شد.

معاون ترویج و جریان‌سازی بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از برگزاری اختتامیه ششمین دوره جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان خبر داد و بیان کرد: این برنامه با حضور قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه و استاندار بوشهر و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا علیه‌السلام در روستای سرکره دشتستان با میزبانی مردم روستا در بخش‌های پذیرایی، اسکان و تغذیه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ششمین دوره جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای سرکره دشتستان با حضور 50 هنرمند در سه بخش «چاووشی‌خوانی، منقبت خوانی»، «پرده‌خوانی، نقالی» و «عکس روستایی» برگزار شده است گفت: 50 هنرمند از استان‌های، خراسان رضوی، اردبیل، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، همدان، اصفهان و بوشهر برنامه‌های خود را اجرا و برترین‌ها انتخاب و معرفی می‌شوند.

بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی

مرشد میرزا علی و اسحاقی گرجی خواننده تیتراژ سریال پایتخت بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی اجرا کردند.

اجرای نقالی و پرده‌خوانی مرشد محسن میرزا علی و همچنین موسیقی زیبای منطقه مازندران توسط استاد هنرمند محمدرضا اسحاقی گرجی خواننده تیتراژ سریال پایتخت در بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در روستای بنداروز شهرستان دشتستان بوشهر برگزار شد.

بخش جنبی ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی بوشهر در دو نوبت صبح و عصر در دبیرستان امام خمینی (ره) برازجان و مسجد ابوالفضل علیه‌السلام روستای بنداروز دشتستان با اجرا مسابقه پرده‌خوانی و نقالی بخش کودک و نوجوان با حضور داوران برجسته ملی انجام شد.

در این آیین مرشد مجتبی حسن بیگی نیز در قالب کارگاه پرده خوانی امام رضا علیه‌السلام ، با اجرای پرده‌خوانی و نقالی رضوی ، شرکت کنندگان را با ابعاد تاریخی و مستند طومار پرده خوانی شیعی و حضرت امام رضا علیه‌السلام آشنا کردند.

اجرا چاووش‌خوانان و شروه‌خوانان برجسته بوشهری

در ادامه این برنامه، استاد ستوده چاووش‌خوان و شروه‌خوان برجسته بوشهری با اجرای چاووشی‌خوانی رضوی در مسجد ابوالفضل علیه‌السلام روستای بنداروز دشتستان حاضرین را به فیض رساندند.

در مسابقه پرده‌خوانی و نقالی رضوی نرگس یوسفی مقدم از خراسان رضوی، رئوف پاشایی‌نژاد از تربت جام ، مرسانا برزگر ، امیر رضا حسینی از گناباد و امیر عباس کرامت از کاشمر و هنرمندان دیگری شرکت داشتند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • راهیابی ۱۰ پویانمایی کوتاه ایرانی در جشنواره روسیه
  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • ۱۰ انیمشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد