Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@22:38:14 GMT

دو تیم لیگ برتری نقره داغ شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۰۹۵۳

 دیدار تیم های فوتبال نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز برگزار و از سوی تماشاگران تیم نساجی تخلفاتی مبنی بر استفاده از شعارهای موهن و پرتاب اشیا توسط آنان رخ داد. این تیم به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد برگزار و از سوی تماشاگران این تیم تخلفاتی مبنی بر شعارهای موهن و پرتاب اشیا توسط آنان  و همچنین سوء رفتار تیمی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این تیم به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمنا در خصوص استفاده تماشاگران منتسب باشگاه نفت مسجد سلیمان در استفاده از وسایل صوتی غیر متعارف نیز هستند، مستند بر بند ۶ ماده ۸۶ انضباطی کمیته به اخطار و تذکر این باشگاه جهت جلوگیری از تکرار موضوع اتخاذ تصمیم می نماید.

مسابقه تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان برگزار و از سوی حسین بغلانی، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان تخلفاتی مبنی بر اهانت به داور مسابقه که منجر به اخراج وی شد، این بازیکن به یک جلسه محرومیت و ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فرزاد جعفری، بازیکن تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به داور پس از اخراج زمین، به یک جلسه  از همراهی تیم خود محروم شد. وی باید ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نساجی نفت مشهد مسجد نفت آبادان فولاد خوزستان صنعت نفت آبادان فولاد کمیته انضباطی نساجی مازندران نفت مسجد سليمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند

محمدرضا جمالعباسی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات گفت: ۲ هزار و ۵۴۳ بازرسی سال گذشته از اصناف محلات انجام شد و ۲۷۷ واحد متخلف به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی ادامه داد: سال گذشته ۸۶ گشت مشترک در قالب ۳۷۱ بازرسی با همکاری ادارات تعزیرات حکومتی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی محلات انجام شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت محلات بیان کرد: ۱۱۰ بازرسی مشترک و مستقل قاچاق کالا از واحدهای دخانیات، لوازم یدکی خودرو، لوازم خانگی و آرایشی و بهداشتی شهرستان در سال گذشته انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد