Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: جلیقه ضد گلوله محیط بانان از نیروی انتظامی ۲۰۰ گرم سبک‌تر است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در نشست خبری حمایت از محیط بانان سرهنگ جمشید محبت خانی درباره انتقادات به سنگین بودن جلیقه ضد گلوله محیط بانان گفت: جلیقه کارکنان ناجا ۲۰۰ گرم از جلیقه محیط بانان سنگین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیقه محیط بانان ۷ کیلو است و جلیقه ماموران نیروی انتظامی ۲۰۰ گرم از این جلیقه سنگین‌تر است و اگر بخواهیم جلیقه سبک خریداری کنیم باید برای هر جلیقه ۱۸ میلیون هزینه کنیم.

محبت خانی در ادامه افزود: ما نمی‌گوییم که همیشه محیط بانان جلیقه را بپوشند، ولی جلیقه را حتما همراه داشته باشند و در مواقع بروز درگیری آن را بپوشند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست بیان کرد: توانستیم ۱۵۰۰ جلیقه بین محیط بانان تقسیم کنیم که برای هر کدام یک میلیون ۵۰۰ هزینه کردیم و درست است که ۳ هزار محیط بان در کشور در حال کار هستند، ولی فرماندهان محیط بانی با توجه به این که همه این ۳ هزار نفر همیشه در ماموریت نیستند این جلیقه‌ها را بین افراد تقسیم کنند.

محبت خانی اظهار در ادامه با بیان اینکه وسایل دفاع شخصی برای محیط بانان فراهم شده است بیان کرد: همراه داشتن وسایل دفع شخصی برای محیط بانان سازمان محیط زیست الزامی است. وسایلی مثل شوکر و گاز اشک آور در اختیار افراد قرار داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست جلیقه ضد گلوله دفاع شخصی محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی مرادی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت:  با توجه به اینکه پتانسیل‌هایی در لایحه‌های اجتماعی وجود دارد و در بحث زیست محیطی استفاده میشود ،مخاطبین اثر گذار یک بخش شورا‌های اسلامی شهر هستند که در تبیین مسائل و اهداف محیط زیستی مشترک دارند.
وی افزود: این جلسه با حضور رئیس محیط زیست کشور و معاون رییس جمهور و شورا‌های عالی استان‌ها در کل استان‌های کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • نشست شورا‌های محیط زیست در زاهدان
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • (ویدیو) هشدار جدی کارشناس محیط زیست به تهرانی‌ها
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی