Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: مسئله میان سعید آذری و رشید مظاهری حل شده و مدیرعامل باشگاه از این بازیکن حمایت کرده است. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها اصفهان نظرات

مجید حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره وضعیت مصدومان تیم فوتبال ذوب‌آهن برای دیدار این تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: عارف غلامی چند روزی است که با تیم تمرین می‌کند و آسیب‌دیدگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسعود ابراهیم‌زاده هنوز مصدوم بوده و دست این بازیکن در گچ است، اما تمرین‌های هوازی و انفرادی انجام می‌دهد. ابراهیم‌زاده به دیدار برابر پارس جنوبی نمی‌رسد، اما غلامی می‌تواند با نظر کادر فنی در این بازی به میدان برود. البته علاوه بر ابراهیم‌زاده، هادی محمدی نیز در این دیدار محروم است.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره شرایط تمرینات این تیم پس از حضور منصوریان در رأس کادر فنی خاطرنشان کرد: پس از حضور منصوریان وضعیت بهبود یافته و بازیکنان شرایط روحی بهتری پیدا کرده‌اند. به طور معمول تغییرات در کادر فنی ابتدا بر شرایط روحی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

اصفهان| رجب‌زاده در انتظار تعیین تکلیف در ذوب‌آهن

وی درباره مشکلات پیش آمده میان سعید آذری و رشید مظاهری و شایعه جدایی مظاهری از ذوب‌آهن، تصریح کرد: مسئله میان آذری و مظاهری حل شده و مدیرعامل باشگاه از این بازیکن حمایت کرده است. مظاهری از ابتدا در ذوب‌آهن بوده و پس از جام جهانی نیز چندین فرصت برای جدایی از تیم داشت اما در نهایت تصمیم گرفت در ذوب‌آهن بماند.

حاج رسولیها بیان کرد: در نیم‌فصل نیز همه چیز بستگی به توافق با باشگاه دارد. دوست داریم رشید را در ذوب‌آهن داشته باشیم اما امیدوارم هر چه صلاح است رخ دهد.

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، در آیینی با حضور استاندار اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های محمد شریف زارعی فرماندار سابق شهرستان کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان کاشان، اظهار کرد: وقتی نام کاشان می‌آید سلسله‌ای از دانش، فرهنگ و عمل نیک بر ذهن انسان تداعی می‌شود.

وی ضمن یاد و گرامیداشت علما و فضلای شهرستان کاشان، افزود: این شهرستان نقش‌ مؤثری در دوران‌های مختلف نظیر نهضت حضرت امام (ره) داشته است و ۲۷ شهید دوران انقلاب خود گواه بر این مطلب است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این پیشنیه و تاریخ کاشان با حوزه‌های‌مختلف علم و فناوری، کشاورزی، نظامی و دیگر حوزه‌ها گره خورده است، بیان کرد: این شهرستان با نگاه به آمار مقایسه‌ای استان اصفهان در صدر آمارها قرار دارد و جزو رتبه‌های برتر استانی است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه کاشان در حوزه مشارکت و کاهش نرخ بیکاری گوی سبقت را ربوده است، ابراز کرد: کاشان در حوزه بهداشت و درمان در استان اصفهان سرآمد است در حالی که این استان خدمات ارائه شده را محدود به منطقه خود نکرده است به نحوی که استان‌های اطراف برخی خدمات نظیر خدمات درمانی را از استان اصفهان می‌گیرند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898688

دیگر خبرها

  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان به رفع مشکل پرداخت بر پایه ارز در حوزه گردشگری بپردازند
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • مرحله نخست مبارزه با آفات گیاهان تا اواسط اردیبهشت انجام می‌شود