Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:23:53 GMT

درانتظار درخشش قدوس درترکیب ایران مقابل ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۱۶۵۰

درانتظار درخشش قدوس درترکیب ایران مقابل ونزوئلا

سامان قدوس ستاره این روزهای آمیان در لاشامپیونه فرانسه و یکی از امیدهای اصلی طرفداران برای درخشش در ترکیب ایران با مشکلاتی دست به گریبان شد که اجازه ورود او به تهران و شرکت در تمرینات تیم ملی را نداد.

به گزارش تابناک ورزشی، غیبت یک هفته ای ستاره دو ملیتی در اردوی 10 روزه آبان ماه در حالی از دیروز با اضافه شدن به جمع ملی پوشان به پایان رسید که سامان بهترین فرصت برای جا انداختن خود در افکار و ترکیب تیم ملی را با همین مشکلات غیرقابل پیش بینی از دست داد تا تنها یک جلسه تمرین با ایران در آستانه بازی با ونزوئلا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایطی که سامان در این اردو مواجه شد حالا این سئوال پیش می اید که کارلوس کی روش در بازی امشب با ونزوئلا به ستاره این روزهای آمیان در لیگ فرانسه در ترکیب اصلی بها خواهد داد یا نه؟ آن هم تنها با یک جلسه تمرین و در ترافیک شدیدی که ستاره های تهاجمی تیم ملی رقم زده اند.

در غیاب سامان قدوس بازیکنانی همچون کاوه رضایی، کریم انصاری فرد، علی قلی زاده و ... به میدان رفتند اما سردار آزمون، مهدی طارمی و ... روی نیمکت نشستند به این امید که در بازی امشب با ونزوئلا به میدان بروند از همین رو باید منتظر ماند و دید سرمربی پرتغالی امشب از سامان در کنار این بازیکنان بهره خواهد برد یا نه؟

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!

به گزارش همشهری آنلاین امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه در پاریس، مقابل الحاجی دیوف، ستاره اسبق تیم ملی سنگال و چندین ستاره اسبق دنیای فوتبال به میدان رفت.

در جریان این بازی، دیوف در یک صحنه «لایی» ظریفی به مکرون زد و رییس جمهور فرانسه که به نظر خود را تحقیرشده می‌دید، مجبور شد با خطا روی مرد ۴۳ ساله سنگالی، انتقام بگیرد!

مالک ترائوره، مجری و خبرنگار فرانسوی با بازنشر ویدئوی لحظه عبور توپ از بین پاهای مکرون نوشت: الحاجی، توصیه می‌کنم امشب در فرانسه نمانی!

در این بازی اسطوره‌های دیگری همچون آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، ویلفرد امباپه پدر کیلیان امباپه، ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک، مارسل دسایی ستاره فرانسوی و قهرمان جام جهانی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق چلسی و همچنین ساموئل اتوئو، ستاره اسبق تیم ملی و رییس کنونی فدراسیون کامرون حضور نیز داشتند.

این دیدار خیریه با هدف بهبود سطح رفاه جوامع کم‌برخوردار برگزار شد و در مجموع ۵۷ هزار و ۵۰۰ یورو نیز برای کمک به کودکان بیمار جمع‌آوری شد.

کد خبر 847178 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرانسه

دیگر خبرها

  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین