Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، اکبر رضایی معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اطلاعیه این سازمان برای تکمیل اطلاعات افرادی متقاضی سفر حج تمتع، اظهار داشت: ما به طور کلی برای تمامی افرادی که برای حج تمتع در بانک ملی ثبت‌نام کردند و متقاضی سفر حج بودند، فراخوان زدیم تا اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ما اطلاعات قبلی متقاضیان حج تمتع را داریم، افزود: هدف از این اقدام تکمیل اطلاعات به منظور برنامه‌ریزی بعدی برای مناسک حج تمتع است.

رضایی از نام‌نویسی بیش از ۹۰ هزار ودیعه‌گذار حج تمتع خبر داد و گفت: این تعداد به منزله افراد متقاضی حج تمتع سال ۹۸ نیست، بلکه تمامی افرادی که در نوبت تشرف هستند، باید اطلاعات خود را به روز رسانی کنند.

معاون حج و‌ عمره سازمان حج و زیارت درباره اعلام هزینه‌های سفر حج تمتع در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای درباره قیمت حج ۹۸ از سوی سازمان حج و زیارت اعلام نشده است، چرا که قبل از اعلام هزینه‌ها باید مذاکرات با عربستان صورت گیرد و پس از آن مقدمات اجرایی همچون اجاره مسکن، حمل و نقل و بلیت ایرلاین‌ها صورت گیرد تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.

وی با بیان اینکه بعد از مذاکرات با عربستان و اقدامات اجرایی هزینه حج اعلام خواهد شد، گفت: تمامی هزینه‌هایی که تاکنون برای حج ۹۸ اعلام شده شایعه است چرا که هنوز هزینه‌ها نهایی نشده است. بنابراین از متقاضیان می‌خواهیم تا برای اطلاع از هزینه‌های حج ۹۸ تنها به فراخوان‌های سازمان حج و زیارت توجه داشته باشند.

به گزارش فارس، امسال ۸۵ هزار و ۲۰۰ نفر با قیمت ۱۱ تا ۱۸ میلیون تومان به حج تمتع مشرف شدند و مناسک حج تمتع سال جاری نیز به خوبی و در سلامت برگزار شد. علاوه بر این، همچنان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در نوبت حج تمتع هستند.

ودیعه‌گذاران حج تمتع نسبت به اصلاح و تأیید اطلاعات شخصی خود می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد

طاهر درودی گفت:تقریباً معاینات پزشکی تمام زائران انجام شده است و از نظر توانمندی جسمانی شرکت در مناسک حج ارزیابی شده‌اند.

وی افزود: بعد از معاینات این زائران مشخص شد بیماری فشار خون، دیابت، بیماری‌های قلبی شایع ترین بیماری در میان زائران ایرانی است. بیش از هزار و ۴۵۰ زائر بالای ۸۰ سال، ۹۲ نفر زیر ۱۸ سال، ۹ هزار و ۴۸۹ نفر بین ۷۰ تا ۸۰ سال سن دارند.

درودی درخصوص داروهای مورد نیاز خاطر نشان کرد: زائران می بایست در سفر حج داروی‌هایی را که مصرف می‌کنند، با خود به همراه داشته باشد. البته حواسشان به داروهای ممنوعه باشد.

وی افزود: مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر دارو و تجهیزات مورد نیاز حج را خریداری و بسته بندی کرده و در حال انجام امور اداری برای اعزام به مراکز درمانی هلال احمر ایران در عربستان سعودی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • استطاعت ٩٨ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است