Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:51:39 GMT

پروژه پیاده‌راه شهر زنجان هفته آینده افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۰۲

پروژه پیاده‌راه شهر زنجان هفته آینده افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح‌الله معصومی ظهر سه شنبه در جلسه شورای شهر زنجان با اشاره به ارائه لایحه شهرداری برای تعیین بودجه جدید برای روابط‌عمومی شهرداری، افزود: بودجه سالانه روابط عمومی شهرداری زنجان تنها ۹۰ میلیون است که این مبلغ نیازمند افزایش است.

وی با بیان اینکه  بسیاری از ارقام هزینه شده در روابط‌عمومی طی سال‌های گذشته از محل بودجه معاونت فرهنگی بوده است، ادامه داد: در حال حاضر معاونت فرهنگی نداریم و باید در زمینه تخصیص اعتبار  به روابط عمومی نگاه ویژه صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معصومی  با بیان اینکه با ۹۰ میلیون تومان نمی‌توان کاری درباره اطلاع‌رسانی آنهم در بازه زمانی یک ساله انجام داد، افزود: اختصاص بودجه بیشتر به روابط عمومی دید مردم را نیز تغییر خواهد داد چون امروز مردم دید مثبتی نسبت به شهرداری ندارند پس ما باید عملکرد خود را به مردم نشان دهیم تا مشارکت آنها بیشتر شود همچنان که میزان پرداخت عوارض طی ماه‌های قبل افزایش یافته است.

شهردار زنجان در ادامه از افتتاح پروژه پیاده‌راه زنجان و ۱۰ پروژه عمرانی طی هفته آینده افتتاح خبر داد.

معصومی افزود: اجرای طرح پیاده‌راه حرکت فرهنگی بود و روش و منش جدیدی در هسته مرکزی شهر پیاده کرده و این ساختارشکنی در حوزه نگاه مدیریت شهری است و انتظار داریم همه با حضور در مراسم افتتاح شاهد نحوه اجرای این طرح باشند.

پیاده‌راه شهر زنجان چهارم آذر افتتاح می‌شود

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: چهارم آذرماه پیاده‌راه زنجان به صورت رسمی افتتاح می‌‎شود.

 اسماعیل دویران با اشاره به تصویب پروژه سبزه‌میدان به لحاظ اداری، افزود: همزمان عملیات نقشه‌های اجرایی نیز در حال انجام است و به زودی کار آغاز خواهد شد و در این زمینه مشکلی نداریم.

 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه به افتتاح پیاده‌راه استان در روز چهارم آذرماه اشاره کرد.

دویران با اشاره به اینکه آرامستان‌های قبلی پر شده است از همین رو امیدواریم سریع‌تر مراحل انتقال آرامستان جدید را داشته باشیم، افزود:  البته باید یک سری امکانات در آرامستان جدید فراهم شود چرا که این امر موجب تشویق بهتر مردم برای انتقال اموات خواهد شد.

کد خبر 4463918

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری زنجان شورای شهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد

مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، جلال مختاری، مدیر کل روابط عمومی راه آهن از فروش فوق العاده بلیت قطار مشهد از امروز خبر داد.

وی افزود:‌ با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق العاده در مسیر مشهد پیش بینی شد که از امروز سه شنبه 11 اردیبهشت از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • ساخت ۲هزار و۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی تا دو هفته آینده کلید زده می شود
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان