Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:21:38 GMT

برتری پرگل قطب های آسیا برابر حریفان

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۱۴۶

برتری پرگل قطب های آسیا برابر حریفان

تهران - ایرنا - تیم های ملی فوتبال ژاپن، استرالیا و کره جنوبی که به منظور حضور در جام ملت های آسیا آماده می شوند برابر حریفان خود در دیدارهای تدارکاتی به پیروزی های پرگل دست یافتند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا؛ در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال، کره جنوبی برابر ازبکستان با ارائه نمایشی خیره کننده به پیروزی چهار بر صفر دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم که در تمامی دیدارهای دوستانه اش پس از جام جهانی 2018 عملکرد خوبی داشت در بازی امروز نیز با گل های «نام تائه هی»، «هوانگ جو»، «مون سئون مین» و «هیون جون سوک» ازبکستان را گلباران کرد.
در دیگر دیدار، استرالیا مدافع عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا با 2 گل «مارک بویل» و یک گل «متئو لکی» با حساب سه بر صفر لبنان را از پیش روی برداشت.
همچنین تیم ملی ژاپن مقابل قرقیزستان به برتری چهار بر صفر رسید.
در این دیدار «یاماناکا»، «هاراگوچی»، «یویا اوساکو» و «کیتاگاوا» برای سامورایی ها موفق به گلزنی شدند.
در چارچوب همین مسابقات، از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز نیز تیم ملی فوتبال ایران در دوحه به مصاف ونزوئلا می رود.
هفدهمین دوره جام ملت های آسیا از 15 دی تا 11 بهمن ماه به میزبانی کشور امارات برگزار می شود و تیم ملی فوتبال کشورمان در این مسابقات در گروه D با تیم های عراق، ویتنام و یمن هم گروه است
.ورزشی**3783**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال تداركاتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح روز گذشته (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت‌کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان امروز نیز برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی ابتدا با “قاسم رابی” از اردن دیدار کرد و ضمن برتری مقابل این ورزشکار به مصاف حریفی از بنگلادش رفت و با برتری برابر این ورزشکار به مدال طلای این دسته وزنی دست یافت.

کد خبر 6088558 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • فوتبال جوانان کافا؛ برتری دختران ایران برابر تاجیکستان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • جام ملت‌های آسیا| برد پرگل تیم ملی فوتسال مقابل قرقیزستان/ صعود شاگردان شمسایی به جام جهانی ۲۰۲۴
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان