Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:53:30 GMT

۱۰۱ مسکن ویژه محرومان در ساری افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۲۳۹۷

۱۰۱ مسکن ویژه محرومان در ساری افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد ساعی عصر سه شنبه در نشت با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج بر لزوم تببین دستاوردهای بسیج دراستای توسعه تاکید کرد: در استان ساری ۴۸ پایگاه و حوزه مقاومت در عرصه های گوناگون فعالیت دارند.

وی تعداد پایگاه مقاومت محلات را بیش از ۶۰۰ واحد برشمرد و گفت: در مجموع برنامه های هفته بسیج در بیش از ۹۴۹ پایگاه مقاومت برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ ساعی با اظهار اینکه ۹۰۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان اجرا می شود گفت: این برنامه ها در قالب ۲۳ عنوان مختلف برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ساری، مسابقات ورزشی، افتتاح پایگاه مقاومت، افتتاح ۱۰۱ خانه محروم، ۲۵۰ نشست فرهنگی و بصیرتی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان، ۲۰۰ ایثارگر، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ ساعی، تعداد غرفه های نمایشگاه اقصتاد مقاومتی را ۶۵ واحد برشمرد و گفت: این نمایشگاه با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ساری، حضور بسیجیان در نمازجمعه، نمایشگاه دستاوردهای بسیج و دیدار با خانواده شهدا و ویزیت رایگان در مناطق مختلف ساری از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سرهنگ ساعی یادآور شد: در ایام هفته بسیج ۵۰ برنامه مسابقات ورزشی مانند دو همگانی، جنگل نوردی، دوچرخه سواری و غیره نیز برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز اردوی راهیان نور دانش آموزی گفت: ۲۵۰ نفر از دانش آموزان هفته جاری به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

کد خبر 4464006

منبع: مهر

کلیدواژه: ساری سپاه کربلای مازندران هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد یوسف نژاد هفته عقیدتی سیاسی را فرصت مناسب برای بازنگری در آثار و اندیشه‌های اسوه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد و گفت: شهید مطهری بحق در خلق آثار نو و ارائه دیدگاه جدید از اسلام و اندیشه‌های اسلامی سرآمد بود به گونه‌ای که امام راحل پس از شهادت این استاد برجسته، وی را حاصل عمر و پاره تن خود نامید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ساری افزود: شهید مطهری تربیت یافته مکتب قرآن و جهاد علمی بود و در طول عمر خود با کج روی ها و انحرافات جامعه آن روز مبارزه سرسختانه داشت همچنین در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.

سرهنگ مقصودی مدیر عقیدتی سیاسی سپاه ساری نیز از برگزاری بیش از ۱۵ برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت معلم شهید استاد مرتضی مطهری در قالب اندیشه مطهر، پیاده روی پایوران و سربازان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، نشست‌های روشنگری و جهاد تبیین با موضوع اندیشه و آثار شهید مطهری و شعار سال، عطر افشانی گلزار شهدا، تجلیل از مربیان، معلمان نمونه و مدیران برتر بسیج، نواخت زنگ سپاس معلم و زنگ انشای مطهر در مدارس، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و نشست های تربیتی بصیرتی، دیدار با خانواده معظم شهدای معلم، برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار شهید مطهری اهم این برنامه‌ها در این هفته است.

مقصودی در پایان شهید مطهری را الگوی همه مربیان و مدیران بسیجی در موضوع جهاد علمی نام برد که بیش از ۷۰ عنوان آثار علمی متنوع و مختلفی از این استاد برجسته به یادگار مانده است.

کد خبر 6087552

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • دستگیری ماشین قاچاق سوخت در کرخه خوزستان
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه