Web Analytics Made Easy - Statcounter

شماری از کارگران شرکت کشت و دامپروری گل‌چشمه آزادشهر عصرامروز در اعتراض به اقدام برای فروش و واگذاری این شرکت تجمع کردند. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، شماری از کارگران شرکت کشت و دامپروری گل‌چشمه آزادشهر عصرامروز در اعتراض به اقدام برای فروش و واگذاری این شرکت تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 قرار است مسئولان این شرکت آن را برای فروش به مزایده بگذارند، اما کارگران به علت نامعلوم بودن سرنوشت کاریشان خواستار انصراف از گذاشتن مزایده و ادامه فعالیت این شرکت با کادر مدیریتی فعلی هستند.

این شرکت با بیش از 100 کارگر در زمینه‌های کشاورزی ، صنعت و سردخانه ای کردن محصولات فعالیت می‌کند و متعلق به بنیاد مستضعفان و جانبازان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در این باره با بیان اینکه واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی از افق‌های برنامه ششم توسعه و سیاست دولت است، افزود: این خواسته کارگران را در شورای تامین کارگری بررسی خواهیم کرد.

حسینقلی قوانلو افزود: واگذاری شرکت به بخش خصوصی برای بهتر شدن وضعیت فعالیت شرکت است و کارگران نگران ادامه فعالیت خود نباشند.

انتهای پیام/

R41471/P4001/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان نقطه اتصال منطقه است

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزرای طالبان گفته است افغانستان نقطه اتصال منطقه است و این موضوع بدون این کشور ممکن نیست.

مولوی عبدالکبیر در مراسم فراغت دانشجویان دانشگاه پولی‌تخنیک در کابل گفت پروژه‌های بزرگ اقتصادی کاسا یک هزار، تاپی و ترانزیت منطقه‌ای بدون حضور افغانستان ناممکن است و طالبان خواستار عملی شدن این پروژه‌ها هستند.

او همچنان از کشورها و شرکت‌های بزرگ دعوت کرد تا به افغانستان آمده و سرمایه‌گذاری کنند.

طالبان پیش از این نیز خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در بخش‌های مختلف در افغانستان شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارگران اردبیلی خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان هستند
  • آمادگی استان جهت واگذاری زمین به کارگران دارای شرایط
  • کارگران مازندران خواستار اجرای بیشتر عدالت اجتماعی
  • انهدام باند قمار و شرط‌بندی آنلاین در گلستان
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • امیدآفرینی در جامعه یکی از مهمترین دستاوردهای کارگران عزیز کشور است
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • قدردانی شهروندان آزادشهر و گالیکش از پلیس برای اجرای طرح نور