Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:46:45 GMT

بیش از 121هزار مورد آزار جنسی در اسرائیل ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۳۶۲۷

بیش از 121هزار مورد آزار جنسی در اسرائیل ثبت شده است

تهران – ایرنا – تارنمای روزنامه یدیعوت آحرونوت نوشت که طبق گزارش مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان رژیم صهیونیستی بیش از 121 هزار مورد آزار جنسی در سال 2017 در اراضی اشغالی ثبت شده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، این تارنما براساس گزارشی که با همکاری دفتر مرکزی آمار اسرائیل صورت گرفته، 121 هزار و 500 مورد آزار جنسی در اسرائیل گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه این تحقیق هفته آینده پیش از روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان در روز 25 نوامبر (4 آذر) ارائه خواهد شد.
درحالیکه آگاهی از آزار جنسی در سال گذشته با توجه به ظهور جنبش 'می تو' (#MeToo) افزایش یافته، در مورد افزایش اینگونه مسائل در اسرائیل اطلاعاتی جمع آوری نشده است.
آیدا توما سلیمان رئیس کمیته 'وضعیت زنان و برابری جنسیتی' در کنست گفت: زنان هنوز از آزار جنسی در خانه، خیابان، محل کار و محیط های آموزشی رنج می برند. علیرغم تغییرات ذهنی اخیر، زنان همچنان احساس بی دفاعی می کنند.
79 درصد از قربانیان زنان جوان بین 20 تا 35 سال هستند. علاوه بر این، 32 درصد از موارد آزار جنسی در محل کار اتفاق می افتد.
همچنین این بررسی نشان می دهد که 97 درصد از قربانیان از شکایت به پلیس خودداری کرده اند. از میان آنها 25 درصد معتقد بودند این قضیه کم اهمیت است، 19 درصد از آنها از ترس عدم توانایی پلیس در پیشبرد پرونده از شکایت خودداری کرده و 13 درصد نیز عدم تمایل پلیس به تحقیق در مورد اینگونه حوادث را علت عدم شکایت بیان کردند.
اروپام**3234**2040

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آزار جنسي اسرائيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان

رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از یورونیوز، رانندگان تاکسی در بسیاری از شهرهای جهان از جمله انگلیس، استرالیا و فرانسه از شرکت آمریکایی تاکسی اینترنتی "اوبر" به دلیل از دست دادن درآمد خود شکایت کردند.

بر اساس این گزارش، بیش از 10000 نفر از رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن از اوبر شکایتی را به ارزش 250 میلیون پوند (291.7 میلیون یورو) تنظیم کردند.

بر اساس این گزارش، آنها ادعا می‌کنند که اوبر مجوز خود را برای فعالیت در لندن از طریق راه‌های غیرقانونی به دست آورده است.

شرکت‌های حقوقی "میشکان دی ریا" Mishcon de Reya و "مدیریت آرجی‌ال" RGL Management که در حال رسیدگی به این شکایت هستند، می گویند که هر یک از این 10000 راننده تاکسی به طور بالقوه می تواند حدود 25000 پوند غرامت دریافت کند.

در این شکایت آمده است که شرکت "حمل و نقل برای لندن" TfL به دلیل شفاف نبودن مدل کسب و کار اوبر، گمراه شده و به این شرکت مجوز اپراتور استخدام خصوصی داده است.

همچنین ادعا شده است که شرکت اوبر به TfL گفته است که تمام رزروها را خود مدیریت خواهد کرد، اما در واقعیت، این شرکت به طور منظم رزروها را به رانندگان واگذار می‌کند که به دلیل قوانین حمل و نقل محلی می‌تواند عواقب قانونی زیادی در پی داشته باشد.

قبل از این که شکایت اخیر ضربه دیگری به اوبر وارد کند، این شرکت تلاش کرده بود تا رانندگان تاکسی‌های سیاه لندن را با شرکت دادن آنها در برنامه خود، آرام کند.

این شکایت در لندن آخرین مورد از پرونده های مشابه علیه اوبر در سراسر جهان، از استرالیا گرفته تا پاریس است، چرا که هزاران راننده تاکسی استدلال می کنند که این شرکت در کاهش درآمد آنها مقصر بوده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • زن فرانسوی از داستان تکان‌دهنده تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • شکایت باشگاه استقلال از بادامکی و درویش
  • هشت نکته درباره سخنان دوم بانکی‌پور: حواس‌تان به سفره مردم خودمان باشد
  • افشای سوءرفتارهای جنسی گسترده در یک نهاد فدرال آمریکایی
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم/ تجاوز جنسی؛ راهی برای نشان دادن برتری آمریکایی‌ها بر فرانسه
  • روایت‌های ممنوعه از جنگ جهانی دوم؛ زن فرانسوی از تجاوز جنسی سربازان آمریکایی به مادرش می‌گوید
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • 8 نکته درباره سخنان دوم بانکی پور: به جای سرک کشیدن به "تختخواب" دیگران ، حواس تان به "سفره" مردم خودمان باشد
  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان