Web Analytics Made Easy - Statcounter

باکو – ایرنا – جمهوری آذربایجان و بلاروس کارخانه مشترک تراکتور سازی در ترکیه راه اندازی می کنند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری رپورت ،«خانلار فتی اف» رئیس شورای ناظران کارخانه خودروسازی جمهوری آذربایجان ضمن اعلام این خبر، افزود: کارهای مقدماتی راه اندازی این کارخانه مشترک در مرحله نهایی قرار دارد و برنامه ریزی شده تا سه ماهه اول سال آینده میلادی تولید تراکتورها را آغاز کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله نخست سالانه 2 هزار و 500 دستگاه تراکتور در این کارخانه مونتاژ خواهد شد و در مراحل بعدی این رقم به 5 هزار دستگاه می رسد.
کارخانه تراکتورسازی شهر مینسک بلاروس که در احداث و راه اندازی کارخانه مشترک تراکتور سازی ترکیه مشارکت دارد ، از قدیمی ترین واحد تولیدی ماشین آلات کشاورزی در شوروی سابق بود.
این کارخانه در سال 1946میلادی تاسیس شده و تراکتورهای تولیدی این کارخانه معرف به تراکتور های مدل ' بلاروس ' در سراسر اتحاد جماهیر شوروی و در 15 جمهوری سابق این کشور در امور کشاورزی استفاده می شد.
در حال حاضر نیز 17 هزار نفر در کارخانه تراکتور سازی بلاروس مشغول به کار هستند.
کارخانه خودروسازی شهر گنجه جمهوری آذربایجان ، نیز در زمان شوروی سابق در سال 1986 میلادی راه اندازی شده است .
ظرفیت تولید سالانه این کارخانه خودروسازی 2 هزار تراکتور و یک هزار خودروی باری است.
دو کارخانه خودروسازی گنجه و مینسک چند سالی است که با یکدیگر همکاری دارند، این بار نیز این دو کارخانه با مشارکت یکدیگر کارخانه تراکتورسازی در ترکیه را راه اندازی می کنند.
خاورم ** 337** 1579

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جمهوري آذربايجان تراكتور سازي بلاروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۳۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • بار ترانزیتی افغانستان به ترکیه از تهران گذشت/ آمادگی راه‌آهن برای حمل محموله‌های بعدی
  • نفت باکو همچنان از ترکیه به اسرائیل می‌رسد
  • (تصاویر) کارخانه عضله سازی هادی چوپان افتتاح شد!
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند