Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری صداوسیما فدایی استاندار کرمان در بازدید از  یک واحد تولیدی در عنبرآباد گفت:سه خط تولید رب گوجه، خوراک دام ، کود ارگانیک  وفراوری سبزی ها  با اشتغال زایی ۸۰نفر  در شهرک صنعتی عنبرآباد دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

  فرماندار عنبراباد  هم در حاشیه  این بازدید گفت سه خط فراوری شامل تولید رب گوجه فرنگی بدون دور ریز تفاله با ظرفیت ۵۰۰تن گوجه خام با خروجی تولید ۱۰۰تن رب گوجه در روز و خط فراوری سبزیجات به روش انجماد سریع و خط تولید خوراک‌دام و کود ارگانیگ‌ باظرفیت سالانه هزار تن  افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملایی  افزود:برای ایجاد این سه خط اعتباری  افزون بر 150میلیارد ریال هزینه شده که 80میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه گذار اعطا شده است .

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سه خط تولید دهه فجر عنبر اباد اشتغال فر آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان  از پرداخت جزای نقدی یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
پژوهش افزود: بر اساس رای صادره توسط دادگاه کیفری در فروردین امسال، یک واحد تولیدی فرآورده خوراک آماده دام، طیور و آبزیان به دلیل تولید کالای بدون علامت استاندارد به پرداخت یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری افزود: به استناد ماده ۴۰ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و ارائه خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری، بدون دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران و یا تاییدیه آن جرم محسوب می‌شود و مرتکبان به مجازات‌های تعیین شده با حکم دادگاه محکوم می‌شوند.

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بزودی، راه اندازی شرکت تولید خودرو نیسان در خرمشهر
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان