Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به تشریح جزییات برنامه‌ها و دیدارهای وزیر امورخارجه انگلیس در جریان سفر روز گذشته‌اش به تهران پرداخت.

بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در تشریح جزئیات برنامه‌ها و دیدارهای سفر یک روزه وزیر امور خارجه بریتانیا به تهران اظهار کرد: این سفر که از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده بود روز گذشته علی رغم برخی مشکلات سیاسی داخلی در انگلستان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید
جرمی هانت: اجازه نمی‌دهیم ایران از دوتابعیتی‌ها به عنوان ابزار سیاسی استفاده کند
هشدار وزیر خارجه انگلیس به ایران قبل از ورود به تهران

قاسمی افزود: در دیدارهای جداگانه آقای جرمی هانت با وزیر امور خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص طیف مختلفی از موضوعات از جمله برجام و تعهدات کشورهای اروپایی بویژه EU3 در قبال ایران، مهمترین تحولات منطقه، خصوصا اوضاع وخیم و فاجعه بار انسانی در یمن و لزوم خاتمه دادن به حمایت های تسلیحاتی غرب از متجاوزان به سرزمین و مردم بی گناه یمن گفت‌وگو و تبادل نطر شد و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران در این خصوص به تفصیل بیان شد.

این دیپلمات ارشد کشورمان گفت: در حاشیه این دیدارها مقام انگلیسی موضوع یک زندانی دوتابعیتی در ایران را نیز مطرح کرد که مقامات کشورمان بر مجرم شناخته شدن ایشان در دادگاه صالحه و استقلال قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران تاکید و بیان کردند وی تبعه جمهوری اسلامی ایران است و بر اساس قوانین داخلی ایران محاکمه و محکوم شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: جرمی هانت وزارت خارجه نازنین زاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • چین از حق مشروع ایران در پاسخ به اقدام صهیونیست‌ها حمایت می‌کند
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به اسرائیل
  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها با هدف ایجاد بازدارندگی بود
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود بود
  • وزیر دفاع: پاسخ ایران به اسرائیل هشداری محدود و پرهیز از گسترش درگیری بود