Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@08:02:16 GMT

ارائه دستاوردهای انقلاب واقع‌بینانه بوده است

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۰۱۰

ارائه دستاوردهای انقلاب واقع‌بینانه بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محسن لطیفی بعد از سه شنبه  در نشست ستاد رسانه‌ای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن تبریک به مناسب ایام میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، بابیان اینکه ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته از سوی رسانه ملی، واقع‌بینانه بوده است، افزود: امروز رسانه‌ها رسالت سنگینی را برای تبیین دستاوردهای انقلاب بر عهده‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب و از همه مهم‌تر تاریخ انقلاب اسلامی باید برای نسلی که آن روزها را ندیده و تجربه نکرده است، به‌درستی تبیین شود و در این راه رسانه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند، تصریح کرد: امروز که دشمنان این نظام و بدخواهان این ملت چشم دیدن عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را ندارند، به انحای مختلف تلاش می‌کنند تا دستاوردهایی که در طول چهار دهه گذشته به‌دست آمده است را کمرنگ و بی‌اهمیت جلوه دهند.

این مسئول با یادآوری اینکه ستاد رسانه‌ای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و صداوسیمای مرکز زنجان نیز در همین راستا اقدام به تولید و تهیه برنامه‌های مختلفی برای ایام‌الله دهه فجر امسال کرده است، ادامه داد: سید عشق، انقلاب در زنجان، دستاورد، زمستان سبز، ما می‌توانیم، آن روزها و ... ازجمله برنامه‌هایی است که قرار است در قالب آن به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از قاب رسانه ملی در استان زنجان پرداخته شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان در ادامه با یادآوری اینکه در طول چهل سال گذشته، توطئه‌های و شیطنت‌های زیادی از سوی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعمال‌شده که با این وجود امروز شاهد تداوم اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم، اظهار کرد: بی‌شک، رسیدن به جامعه اسلامی، تمدن اسلامی، دولت اسلامی و ... از آرمان‌های انقلاب بود که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، بخشی از ظرفیت این نظام صرف خنثی کردن این شیطنت‌ها شد تا از دست‌یابی به همه آرمان‌ها بازبمانیم.

وی با اشاره به اینکه جوانان باید به این مهم آگاهی داشته باشند که برای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 220 هزار شهید تقدیم این انقلاب شده است، افزود: ملت ایران به راهی که انتخاب کرده، واقف است و برای اثبات این ادعا می‌توان اقتدار چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را مثال زد، اقتداری که بی‌تردید اگر سایر کشورها نیز از آن برخوردار بودند، انقلاب‌هایشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن ازهم‌پاشیده نمی‌شد.

لطیفی با تأکید بر اینکه تبیین هنرمندان دستاوردهای انقلاب اسلامی، از وظایف اصلی رسانه‌ها در برهه کنونی به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: توفیقاتی که در حوزه‌های پزشکی، شرکت‌های دانش‌بنیان، نانو و ... به‌دست آمده، در شرایطی حاصل‌شده که کشور از سوی استکبار جهانی مورد تحریم‌های ظالمانه قرارگرفته است، به همین خاطر رسانه‌ها باید با تبیین این دستاوردها، از حرکت نفوذی‌ها که قصد دارند ناامیدی و یاس را در جامعه ترویج دهند، جلوگیری کنند.

کد خبر 4464110

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه سازمان صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و… نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهیدپرور و مجاهدپرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت.

لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه‌ها و سطوح جنگ نرم و شناختی (احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن‌شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت‌های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • بهره‌گیری از ظرفیت استادان در مقوله آراستگی و شئونات رفتاری دانشگاه‌ها
  • سردار شکارچی: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور باید آرایش تهاجمی بگیرند