Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:59:00 GMT

تمایل ستاره برزیلی یووه برای بازی در لیگ جزیره

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۰۱۲

تمایل ستاره برزیلی یووه برای بازی در لیگ جزیره

مدافع هافبک چپ پای یوونتوس از علاقه اش برای بازی در لیگ انگلیس خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، الکس ساندرو که در یکی، دو سال اخیر به شدت مورد توجه تیم‌های انگلیسی به خصوص منچستریونایتد و چلسی بوده است، می‌گوید علاقه‌مند به بازی در لیگ برتر انگلیس است. این مدافع چپ برزیلی که در سال 2015 از پورتو پرتغال به یوونتوس پیوست، قرارداد کنونی‌اش با بیانکونری در ماه ژوئن 2020 به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ساندرو 27 ساله که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال برزیل به سر می‌برد، در اردوی سلسائو گفت: مایلم روزی در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، هر چند باید بگویم که در حال حاضر از بودن در ایتالیا خوشحال هستم و می‌خواهم به بازی‌‌ام در یوونتوس ادامه بدهم.


این مدافع برزیلی این فصل 16 بازی در رقابت‌های مختلف برای راه‌راه پوشان تورین انجام داده است و در این بین دو پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال و همچنین علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم پس از فصلی پر فراز و نشیب در لیگ رومانی، امروز به ایران بازگشتند.

جواد کریمی که در تیم آرکادا گالاتی توپ می زد با این تیم نایب قهرمان شد و علی اصغر مجرد نیز با راپید بخارست عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

جواد کریمی که پاسور مورد علاقه موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی نیز هست پس از استراحتی کوتاه به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد، اما علی اصغر مجرد که در چند بازی گذشته تیمش راپید بخارست به دلیل مصدومیت غایب بود حضورش در اردوی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام است.

به نظر می رسد از این دو بازیکن تنها جواد کریمی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد و علی اصغر مجرد همانند سال گذشته در تیم ملی والیبال ایران غایب خواهد بود تا او سومین سرعتی زن غایب پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح در تیم باشد.

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • کار آلگری در یوونتوس را تمام شده بدانید!
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • بهترین دفاع فصل لیگ برتر انگلیس از نگاه ویلیام گالاس