Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:44:54 GMT

۱۲ تن سنگ کرومیت قاچاق در ارزوئیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۵۶۹۳

۱۲ تن سنگ کرومیت قاچاق در ارزوئیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از حمل غیرمجاز مواد معدنی مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پنج دستگاه خودروی سایپا را در محور روستایی بخش «صوغان» متوقف و در بازرسی از آن ها بیش از ۱۲ تن سنگ کرومیت فاقد مجوز که بمنظور قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ارزوئیه تصریح کرد: با توجه به اینکه رانندگان مدارکی دال بر قانونی بودن بارگیری نداشتند این پنج دستگاه خودرو و به همراه چند خودروی دیگر که آنان را همراهی می کردند توقیف و برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ پورامینایی در پایان قاچاق منابع و معادن ملی کشور را ضربه بزرگی بر اقتصاد خواند و گفت: پلیس در این رابطه بنا به وظایف ذاتی خود با جدیت عمل می کند.

کد خبر 4464195

منبع: مهر

کلیدواژه: ارزوئیه فرماندهی انتظامی کرمان قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه