Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از شاتانیوز، داریوش دیودیده در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: از سال 92 تاکنون در کهگیلویه و بویراحمد 66 واحد تولیدی مشکل دار با اشتغال 528 نفر به چرخه تولید بازگشته اند.
وی افزود: سال گذشته 2 هزار و 100میلیارد ریال تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی این استان در بخش‌های صنعت، معدن و کشاورزی پرداخت شد که بیش از یک هزار میلیارد آن در بخش کشاورزی و مابقی در بخش صنعت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید حمایت‌های دولت به ایجاد فرصت‌های اشتغال و تولید منجر شود، خواستار همکاری دیگر اعضا کارگروه رونق تولید و تشدید نظارت‌ بر تسهیلات اعطایی به واحد‌های تولیدی تا مرحله‌ی بهره برداری آن‌ها شد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نمایندگان کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از واحد‌های تولیدی که در سال‌های گذشته تسهیلات رونق تولید دریافت کرده‌اند ، برای شفاف سازی هزینه کرد این تسهیلات بازدید خواهد شد.
دیودیده نیز گفت: در این نشست مشکل یکی از طرح های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح و مقرر شد شرکت آب و فاضلاب روستایی این استان نسبت به تامین آب مورد نیاز این کارخانه از طریق شبکه آبرسانی روستایی اقدام کند.
این مسئول افزود: مبلغ 240 میلیارد ریال تسهیلات به 66 واحدی که از سال 92 تاکنون در این استان که مشکل سرمایه داشتند پرداخت شده و آنها به چرخه تولید بازگشتند.
دیودیده بیان کرد: در سال گذشته 13 واحد تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد با اشتغال 105 نفر و در سال جدید تاکنون سه واحد تولیدی با اشتغال 33 نفر به چرچه تولید بازگشته اند ضمن اینکهنیمی از واحدهای تولیدی راکد در این استان ظرف سه سال گذشته با پرداخت تسهیلات رونق و سایر کمک‌های فنی و اعتباری خوشبختانه به چرخه تولید بازگشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضائی پس از ۶ سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج شد، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران شد.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی تحویل مالکین و سهامداران شد.

کد خبر 6096775

دیگر خبرها

  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • صادرات بیش از ۳۳۲ هزار تن کالای غیرنفتی از کهگیلویه و بویراحمد طی یک‌ماه
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد