Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

تعدادی از مخاطبان خبرگزاری فارس با تماس‌هایی که با این خبرگزاری داشتند و اعلام کردند که قرار است ۱۱ کیلومتر از مسیر جاده شمشک به دیزین که بر اثر وقوع بهمن فاقد گاردریل است صبح فردا بازگشایی شود.

در همین رابطه سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس اظهار داشت: پلیس راه هیچ برنامه‌ای برای بازگشایی محور دیزین به شمشک ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازگشایی این مسیر باید با هماهنگی پلیس انجام شود، این محور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور توضیح داد: برای بازگشایی این مسیر لازم است نکات ایمنی به صورت کامل رعایت شود و رعایت ایمنی راه‌ها از جمله مواردی است که پلیس به آن توجه ویژه‌ای دارد.

رحمانی تصریح کرد: در صورت رعایت ایمنی مسیر بازگشایی انجام خواهد شد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جاده کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی پلیس راه ترافیک پلیس راه پلیس راهنمایی و رانندگی جاده کنترل ترافیک پارس بازگشایی پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمال صالح زاده با اعلام این خبر بیان کرد: محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن ۱۶ دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش عوامل امدادی و عملیاتی از جمله راهداری، پلیس راه، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان دکل‌های دچار حادثه جمع‌آوری و محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد.

فرماندار شادگان اظهار کرد: هم اکنون تردد در محور بندر امام به آبادان برقرار شده و تردد در حال انجام است.

صالح زاده بیان کرد: همچنین برق منطقه که به علت افتادن دکل‌ها قطع شده بود، برقرار شده و نیروهای عملیاتی در حال تعمیر دکل‌های دچار حادثه دیده هستند.

کد خبر 6096632

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • باران شدید در خوزستان / دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند