Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های معدن، ریسندگی، خودروسازی، داروسازی دارد گفت: باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان سمنان فراهم شود. ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی دقایقی پیش در جلسه بررسی طرح های قابل افتتاح و فرصت های سرمایه گذاری استان سمنان، اظهار داشت: سمنان در حوزه مواد معدنی دارای ظرفیت بسیاری است و بیش از 42 42 نوع ماده معدنی بهره برداری و سالانه 23 میلیون تن مواد معدنی تولید می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود بیش از 5 هزار و 500 میلیون تن ذخیره قطعی معدنی در استان سمنان خبر داد و گفت: باید زمینه‌ برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان فراهم شود چرا که این مهم زمینه اشتغال در استان را فراهم می‌کند.

سرپرست ایمیدرو: اکتشافات معدنی را با سرعت بیشتری دنبال خواهم کردشرایط برای سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد فراهم استبوشهر|معاون وزیر کشور: بخش خصوصی رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری در پروژه‌های جدید شهری داردرشد 400 درصدی سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی + جدول

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به برخی ظرفیت‌های معدنی این استان گفت: استحصال طلای کان سنگی از معدن معلمان، استحصال طلای پلاسری کوه زر، فراوری پتاس و استحصال عناصر کمیاب فلزی برخی از فرصت‌های سرمایه گذاری در بخش معدن استان سمنان است.

اسودی گفت: همچنین استان سمنان در حوزه اکتشاف و استحصال فلز استرانسیوم از معادن سلستین، فروسیلیکو منگنز، فرومنگنز و غیره دارای ظرفیت‌های خوبی است.

وی با بیان اینکه این استان در زمینه داروسازی، ریسندگی و همچنین خودروسازی دارای پتانسیل‌های خوبی است تصریح کرد: تولید خودروی هیبریدی، تولید موتور سیکلت و خودروی برقی برخی از ظرفیت‌های این استان در حوزه خودروسازی است که باید به آن توجه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وجود بیش از 20 فرصت سرمایه‌گذاری در استان سمنان اضافه کرد: ریسندگی نخ پنبه، الیاف مصنوعی، بافندگی پارچه پنبه‌ای، الیاف مصنوعی، تولید ایمپلنت دندان، استنت قلبی دارویی و غیردارویی برخی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان سمنان است.

انتهای پیام/ح

R41366/P1357/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رحیم سرهنگی در نشست با هیئتی از سرمایه گذاران، تجار، فعالان اقتصادی و گردشگری ترکیه گفت: کیش با داشتن شرایط آب وهوایی می‌تواند در فصول سرد ترکیه میزبان گردشگران این کشور باشد.

وی، گفت: با توجه به تفاوت آب وهوایی، دوکشور می‌توانند نقش مکمل درگردشگری وتبادل گردشگر ایفا کنند.

رحیم سرهنگی گفت: یکی از ظرفیت‌های کیش موقعیت ارتباطی با ۸ کشور حوزه خلیج فارس و دریای عمان است و این شرایط، کیش را به مرکزی برای تجارت بین المللی تبدیل می‌کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، با استقبال از برقراری روابط اقتصادی، تجاری و گردشگری با ترکیه، گفت: در شرایطی که کشور‌ها درتلاش هستند به قطب‌های تجاری تبدیل شوند ایجاد منافع مشترک می‌تواند کیش وترکیه را به قطب تجاری تبدیل کند.

نمایندگان شرکت‌ها و سرمایه گذاران ترکیه نیز در این نشست با تقدیر از میزبانی کیش، به مزیت‌های اقتصادی کیش اشاره کردند و درخصوص اجرای فعالیت‌های تولیدی، برگزاری رویداد‌ها وجشنواره‌ها و ایجاد نمایشگاهی از نشان‌های کشور ترکیه اعلام آمادگی کردند.

چند تفاهم‌نامه بین سازمان منطقه آزاد کیش و سرمایه‌گذاران ترکیه با هدف توسعه‌ی همکاری‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه‌گذاری و گردشگری امضا شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • معادن؛ ثروتی نهفته در خاک/ بی بهره چون کهگیلویه و بویراحمد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور