Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از آسوشيتدپرس، یک فرد مسلح پس از تیراندازی به پزشک اورژانس بیمارستان شیکاگو آمریکا هنگام فرار دو نفر دیگر را به ضرب گلوله به قتل رساند.

به گفته شاهدان، فرد مسلح پس از اینکه پزشک مرکز اورژانس بیمارستان شیکاگو را مورد هدف گلوله قرار داد یک افسر پلیس و کارمند بیمارستان را نیز هنگام فرار به گلوله بست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 به گفته ادی جانسون بازرس اداره پلیس شیکاگو، خوان لوپز حین تیراندازی در بیمارستان مرسی در جنوب شیکاگو جان خود را از دست داد اگرچه هنوز مشخص نیست وی از سوی نیروهای پلیس و یا با شلیک مستقیم گلوله خود کشته شده است.جانسون ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات فوری نیروهای پلیس برای مقابله با فرد مسلح گفت: اگر لوپز مهار نمی شد مشخص نبود تعداد تلفات جانی و خسارات ناشی از آن چه می شد.
رهم ایمانوئل شهردار شیکاگو ابراز تاسف و همدردی با قربانیان این حادثه هویت قربانیان را اینگونه اعلام کرد: تامارا اونیل 38 ساله پزشک اورژانس که به دلایل مذهبی یکشنبه ها معمولا در محل کار حاضر نمی شد، دایانا لس 25 ساله پزشک رزیدنت سال اول داروخانه که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده بود و همچنین ساموئل جیمنز 28 ساله نیز افسر پلیس و پدر سه فرزند نیز از دیگر قربانیان این حادثه است. انتونی گوگلیلمی یکی از شاهدان، تیراندازی در بیمارستان شیکاگو را مربوط به مسائل داخلی خواند اما به جزئیات بیشتری درباره روابط فرد مسلح و پزشک مقتول در اورژانس ارائه نکرد.
لوپز 32 ساله و اونیل پیش از حادثه تیراندازی مشغول مشاجره در محل پارکینگ بودند که یکی از دوستان اونیل تلاش کرد با مداخله خود مانع از ادامه جرو بحث آنها شود.جیمز گری از شاهدان حادثه گفت: در حالی که یکی از دوستان این دو نفر برای درخواست کمک وارد بیمارستان شد صدای تیراندازی شنیده و پس از اینکه اونیل نقش بر زمین شد لوپز بالای سر وی ایستاد وسه گلوله دیگر به سوی وی شلیک کرد. به محض ورود نیروهای پلیس فرد مسلح پس از تیراندازی به سوی خودروی پلیس فورا به بیمارستان گریخت. حادثه مرگبار در بیمارستان شیکاگو در حالی روی می دهد که 9 ماه پیش در حادثه ای مشابه یکی از ماموران اداره پلیس شیکاگو حین عملیات تعقیب و گریز فردی مظنون به ضرب گلوله جان باخت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسلح گلوله بيمارستان قتل تيراندازي کشته تلفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری و زمین‌گیر شدن دو نفر از اراذل و اوباش قمه به دست با تیراندازی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، یداله جهان آرا اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آن‌ها شلیک و هر دو متهم را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 750837

دیگر خبرها

  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس