Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

افتتاحیه دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام عصر امروز با حضور ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، سید مناف هاشمی استاندار گلستان و سفرای کشورهای اروپایی و آسیایی در استان گلستان برگزار شد.

ابراهیم کریمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در این مراسم اظهار داشت: بخش عمده این نمایشگاه مربوط به صنایع دستی از 27 استان کشور است همچنین یکی از برنامه‌های مهم ما برگزاری جشنواره موسیقی اقوام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه پرداختن به گردشگری روستایی کمک مهمی به معرفی قابلیت‌های گردشگری و بوم‌گردی روستایی دارد، گفت: امسال حدود 20 سفیر و کاردان و همچنین 40 خبرنگار داخلی و خارجی در این جشنواره حاضر شده اند.

کریمی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه سوغات از دیگر بخش‌های این جشنواره محسوب می‌شود، اظهار داشت:دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام 29 آبان تا 2 ‌آذر در گلستان و 4 تا 7 ‌آذر در گنبدکاووس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی معاون کشورهای اروپایی استان گلستان صنایع دستی و گردشگری صنایع دستی استان کشور موسیقی گردشگری سوغات جشنواره بین المللی صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گردشگری موسیقی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این جشنواره گفت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه از اهداف برگزاری جشنواره‌ها در سراسر استان است که جشنواره غذاهای سنتی در همین راستا در روستای مهره شهرستان گرمی برگزار می‌شود.
حسن محمدی ادیب افزود: از دیگر اهداف برگزاری جشنواره‌ها معرفی ظرفیت‌های گردشگری بومی هرمنطقه است و با توجه به طبیعت بکر این منطقه از شهرستان گرمی برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در روستای مهره می‌تواند گام مهمی در معرفی گردشگری منطقه باشد.
او تاکید کرد: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با همکاری فرمانداری‌ها و سایر نهادها جشنواره‌ها و رویدادهای متعددی را برای طول سال در تمامی شهرستان‌ها و متناسب با ظرفیت آنها در نظر گرفته است.
در انتهای این جشنواره از افراد برتر در تهیه غذاهای سنتی و بازی‌های بومی و محلی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی

 

دیگر خبرها

  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر